خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس دانشگاه آزاد استان؛

رئیس جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما در اردبیل منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۵۸

با حکم رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل، رئیس جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما را منصوب شد.

به گزارش ایلنا، اسحق رسولی در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما اردبیل با بیان اینکه سما قسمتی از مجموعه دانشگاه آزاد است و اخیرا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، گفت: سمای اردبیل با توجه به پتانسیل‌هایی که در آن مشاهده می‌شود می‌تواند بسیار شکوفا شود.

وی مشورت در امور و انجام شفاف فعالیت‌ها را از دلایل سالم شدن روال اداری عنوان کرد و افزود: از سمای اردبیل نیز می‌خواهم تا در این موضوع همگام با دانشگاه آزاد اسلامی حرکت کنند.

رسولی سطح بالای تحصیلات کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را از ویژگیهای بارز آن عنوان نمود و این نکته را یادآور شد که بی‌توجهی به این مساله باعث لطمه دیدن مجموعه خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: هیچ مرزی بین سما و دانشگاه آزاد وجود ندارد و این دو همچون اعضای یک خانواده مکمل یکدیگر خواهند بود.

گفتنی است، در ادامه از زحمات اردشیر آرش رئیس سابق آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای اردبیل تقدیر و حکم محمد اثنی‌عشری به عنوان رئیس جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما اردبیل به وی اعطا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز