خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

9 موکب گیلان در کربلای‌معلی برپا می‌شود/پذیرایی از 30 هزار زائر توسط گیلانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۶۷۲

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: 9 موکب برای پذیرای بیش از 30 هزار زائر توسط گیلانی‌ها در نجف و کربلا برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در دیدار با جمعی از خادمان همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: همایش مذکور بزرگترین اجتماع مسلمان و آزادیخواهان جهان است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) توسط مجموعه‌های فرهنگی استان گیلان، افزود: سال گذشته 28 هزار عاشق امام حسین(ع) از گیلان به کربلای معلی و برای شرکت در همایش مذکور اعزام شده بودند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه برنامه‌های ستاد اربعین این استان با مشارکت مردم ولایتمدار گیلان برگزار می‌شود، گفت: 9 موکب برای پذیرای بیش از 30هزار زائر توسط گیلانی‌ها در نجف و کربلا برپا می‌شود.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مردم گیلان میزبان 10هزار زائر اربعین کشورهای حاشیه خزر و همسایه شمالی هستند، خاطرنشان کرد: این زائران با استقبال مردم آستارا وارد کشور شده و از مرزهای غرب از کشور خارج و به جمع زائران حسینی(ع) می‌پیوندند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه عزت و آبروی مان را از محرم و صفر و حرکت در مسیر اهل بیت(ع)  گرفته‌ایم, اظهار کرد: زائران این استان به نیابت از هشت‌هزار شهید سرافراز گیلانی در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) شرکت می کنند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه پذیرایی از زائران به صورت مردمی است، گفت: ایستگاه‌های بهداشت و درمان نیز در کربلا و نجف برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی(ع) برپا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز