خبرگزاری کار ایران

رئیس میراث فرهنگی شهرستان گرمی خبرداد:

دستگیری 4 نفر حفار غیرمجاز در روستای تولیر شهرستان گرمی‎

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۸۰

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی از دستگیری 4 حفار غیرمجاز در روستای تولیر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، روح الله محمدی گفت: در پی گشت زنی از آثار باستانی روستای  تولیر از توابع بخش مرکزی گرمی  متوجه حضور قاچاقچیان آثار باستانی شدیم که مشغول حفاری غیر مجاز در منطقه بودند .

محمدی تصریح کرد: با مشاهده حفاران غیرمجاز سریعا با پاسگاه بلداشی هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و پس از حضور به موقع نیروهای انتظامی در محل ، هر سه نفر در حین حفاری دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر این با توجه به اقرار صریح حفاران مبنی بر اینکه همدستشان با یک خودروی پژو در محل حضور دارد، نیروی انتظامی سریعا وارد عمل شده و فرد مورد نظر را در روستای تولیر که در حال فرار بود دستگیر کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی اضافه کرد: قاچاقچیان دستگیر شده به همراه آلات و ادوات حفاری از قبیل بیل و کلنگ، دیلم، انواع قلم و اسکنه، ماسک ها و لباس ضد شیمیایی، انواع قرقره ها و دیگر ادوات مورد استفاده در حفاری به پاسگاه منتقل شدند تا تحویل مراجع قضایی شوند.

وی از همشهریان خود خواست تادر صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، با شماره تلفن 04532640336 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز