خبرگزاری کار ایران

شبانی‌نژاد اعلام کرد:

آسفالت معابر سطح شهر لامرد با اعتبار ۱۰ میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۹۸

شهردار سابق لامرد از اجرای آسفالت معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در این دوره چهارساله خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسین شبانی‌نژاد در نشست شورای اداری لامرد گفت: وضعیت شهر لامرد در سال ۹۲ از نظر زیرساخت‌های شهری، بلوارها و آسفالت و تک‌لبه دارای مشکلات عدیده‌ای بود و مطالبات مردم بیشتر در زمینه بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری و سر و سامان دادن به وضعیت بلوارهای سطح شهر بود.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت بودجه شهرداری اظهار کرد: بودجه‌های عمرانی شهر لامرد در دوره چهارم ، همیشه بالای ۶۰ درصد عمرانی و مابقی مربوط به سرفصل جاری تنظیم شده که ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه شهرداری لامرد در سال ۹۲ و همچنین شهرداری؛ یک‌میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بدهکار بود، بودجه شهرداری لامرد طی سال‌های ۹۲ تا ۹۶؛ بدون احتساب مبلغ ارزش افزوده واریزی سال ۹۵ نیز  ۲۹۲ درصد افزایش داشته و  ۲۱ میلیارد تومان؛ بودجه شهرداری در سال ۹۵ بوده است.

وی ادامه داد: آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر با اعتباری بالغ بر  ۱۰ میلیارد تومان،  اجرای ۳۲ هزار و ۶۱۰ متر تک‌لبه بلوارهای سطح شهر لامرد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، اجرای ۳۴ هزار و ۸۰۰ متر سنگ‌فرش  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان از اقداماتی بوده که در این چهار ساله انجام شده است.

شهردار سابق لامرد در ادامه بیان داشت: کاهش هزینه تعمیرات در شهرداری  با نوسازی و تجهیز ناوگان موتوری از اقدام‌های مهم در این دوره چهارساله بوده که یک‌میلیارد و سیصد میلیون تومان برای نوسازی و تجهیز ماشین‌آلات و وسایل واحدهای اجراییات، آتش‌نشانی و عمرانی هزینه شده و این واحدها آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

شبانی‌نژاد در ادامه گزارش خود گفت: دو پل بزرگ شهری در لامرد ساخته شده و اکثر دیوارهای ساحلی مرکز شهر اجرا شده که اگر ارزش افزوده با پیگیری‌های علوی نماینده مردم در مجلس به حساب شهرداری واریز نمی‌شد از این رو شاهد سقوط شهرداری‌ها بودیم.

وی گفت: حدود ۴۰۰ میلیون تومان لوازم و تجهیزات مورد نیاز پارک‌ها و حدود ۱۶۰ میلیون تومان وسایل برای روشنایی پارک‌ها خریداری شده است.

شبانی‌نژاد ادامه داد: قرارداد اجرای دو زمین چمن مصنوعی برای جوانان در چاه علی و جنب ساختمان شورای شهر، باند کندرو بلوار شهید نعیمی، پیاده‌رو‌سازی بلوار فرودگاه، دیوار ساحلی در رودخانه پدنو(جنب بانک کشاورزی)، پارک بانوان از طرح‌هایی است که قرارداد آن منعقد شده که ان‌شاالله شورا و شهرداری جدید آن را تکمیل می کنند.

او گفت: مطالعات طرح کمربندی شهر لامرد و همچنین مجوز ۲۰۰ هزار مترمربع قیر رایگان برای آسفالت معابر شهر اخذ شده و  نیازمند آن است که آقای کشتکار آن را پیگیری کنند.

شبانی‌نژاد پاسخ مثبت و همکاری با مراکز فرهنگی و راه اندازی گاهنامه شهروند برای انعکاس عملکرد شهرداری را بخشی از کارنامه فرهنگی خود در این دوره چهار ساله عنوان کرد.

وی از زحمات و همکاری اعضای شورای چهارم و مدیران اداری و شهری و نماینده مردم در مجلس قدردانی کرد و گفت: برخی رسانه‌ها در  این طول دوره چهار ساله زحمات زیادی کشیدند و مشاوره دادند و به جز چند سایت و روزنامه که با متکی بر اجرای سیاست اقلیت خودشان، به دنبال تخریب شورا و شهرداری دوره چهارم بودند.

در پایان با اهدا لوحی ضمن قدردانی از زحمات حسین شبانی‌نژاد به عنوان شهردار سابق لامرد نیز مهدی کشتکار به عنوان شهردار دوره پنجم لامرد معرفی شد.

مهدی کشتکار شهردار جدید لامرد سوابقی از جمله رئیس و عضو هیات‌رئیسـه نماینـدگی سـازمان نظـام مهندسـی سـاختمان شهرسـتان‌های لامرد و مهر در دوره های چهارم و پنجم ( سال ۸۹ تاکنون)، ناظر پروژه های ساختمانی در شهر لامرد(سال ۸۸ تاکنون)، ناظر عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستانهای لامرد و مهـر( سـال ۹۳ تاکنون)، مســئول واحــد کنتــرل مضــاعف ســازمان نظــام مهندســی ســاختمان اســتان فــارس در شهرستان‌های لامرد و مهر(سال ۹۵ تاکنون)، عضو کمیسیون بازبینی و کنترل نقشه‌های معماری در شهرستان‌های لامرد و مهر و رابـط سـازمان نظـام مهندسـی سـاختمان اسـتان فـارس و کمیتـه اسـتاندار مصـالح در شهرستان‌های لامرد و مهر را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز