خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل خبر داد:

آمادگی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی اردبیل برای بارش‌های پاییزی

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۲۱۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی و عملیاتی اردبیل با آغاز بارش‌های پاییزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی یگانه در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاه‌ها امدادی و عملیاتی باید با تمام امکانات و نیروی انسانی از آمادگی لازم برای ارایه خدمت به شهروندان استان با توجه به شروع فصل سرما و بارش برخوردار باشند.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی اخیر در استان اردبیل مبنی بر بارش‌ها و کاهش محسوس دمای هوا بیان کرد: در کنار نیروهای امدادی و خدمات‌رسان باید هم استانی‌ها نیز باید تمهیدات لازم با رعایت نکات ایمنی برای فصل بارش و سرما را مورد توجه قرار دهند.

امامی یگانه افزود:‌ با توجه به هشدارهایی که توسط مدیریت بحران استان ارائه شده به دلیل کاهش دما و بارش باران که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، آبگرفتگی معابر عمومی به ویژه در مناطق شمالی‌استان پیش‌بینی شده که باید در این مناطق تمامی نیروهای خدمات‌رسانی و عملیاتی از آمادگی لازم برخوردار باشند و نیز  لازم است با توجه به این امر مردم به نکات ایمنی در رانندگی، تردد و محل پارک خودروها دقت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز