خبرگزاری کار ایران

در مراسم روز جهانی جهانگردی صورت گرفت؛

استاندار کرمان، استاندار برتر در صنعت گردشگری کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۴۵

در آیین گرامیداشت روز جهانی جهانگردی از استاندار کرمان به عنوان استاندار برتر در صنعت گردشگری کشور تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، در آئین گرامیداشت روز جهانی جهانگردی که با حضور برترین‌های صنعت استاندار کرمان، در تهران برگزارشد ، گفت: از اهداف اصلی استانداری کرمان در دولت یازدهم، توجه به اهمیت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت استان کرمان معتقد است که درآمد قابل ملاحظه‌ای را می‌توان از راه صنعت گردشگری بدست آورد، یادآور شد: از آنجا که مراکز تاریخی و میراثی این استان می‌توانند محل جذب توریست باشند، مرمت و بازسازی این اماکن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تعداد قابل ملاحظه ای از این مراکز به طور همزمان در حال مرمت و بازسازی هستند.

استاندار کرمان، استاندار برتر در صنعت گردشگری کشور

استاندار کرمان با اشاره به اینکه عملیات احیاء و مرمت بخشی از مراکز میراثی استان همچون باغ فتح آباد، باغ بیرم آباد و بازار کهن شهر کرمان به اتمام رسیده است، تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید ، سه اثر تاریخی استان کرمان از قبیل روستای تاریخی و دستکند میمند، قنوات و کلوت های شهداد به عنوان مقاصد بزرگ طبیعت گردی و گردشگری ثبت جهانی شدند.

رزم حسینی صدور ویزای فرودگاهی را یکی از مهمترین اقدامات استان کرمان در حوزه صنعت گردشگری طی دولت یازدهم عنوان کرد و گفت : در حال حاضر 185 کشور می توانند به صورت آنلاین ویزا تقاضا داده و در کوتاه ترین مدت آن را دریافت کنند و در صورتی که موفق به اخذ ویزا به صورت آنلاین نشدند، می توانند با حضورشان در فرودگاه طی 15 دقیقه ویزای سه ماهه دریافت کنند.

وی از راه‌اندازی قریب به 120واحد بوم گردی دراستان کرمان خبر داد و افزود : استان کرمان توانست در حوزه راه اندازی واحدهای بوم گردی، رتبه نخست کشوری را از آن خود کند.

استاندار کرمان به الگوی موفق اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج اشاره کرد و یادآورشد: افتتاح نخستین هتل کپری 4 ستاره دنیا در شهرستان قلعه گنج، موجب جذب بالغ بر 350 گردشگر خارجی به این شهرستان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز