خبرگزاری کار ایران

رمضانپور نرگسی:

آیت الله قربانی از آمدن استاندار غیر بومی جلوگیری کند/ در شرایط موجود نصرتی بهترین انتخاب بود/روحانی دارد گیلان را تنبیه می کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۵۳۳

عضو شورای شهر رشت گفت:روحانی دارد استان گیلان را تنبیه می کند چرا می خواهند از یک غیر بومی برای استان استفاده کنند درحالی که این همه مدیر درخشان بومی داریم.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضان‌پور نرگسی در نطق پیش از دستورجلسه هشتم شورای شهر با بیان اینکه برخی مباحث افکار مردم ما را تشویش کرده است اظهار داشت:همه می دانند که آیت الله قربانی یکی از ائمه جمعه کشور هستند که اهل تحقیق بوده و ما باید از ظرفیت و رهنمود‌های ایشان استفاده کنیم.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه آیت‌الله قربانی دغدغه‌هایی در خصوص شهردار داشتند که دغدغه‌های ما هم هست افزود:باید بگویم بنده شخصا با خیلی از عزیزان و مهندسان در سطح بالا صحبت کردم اما به هر دلیلی نپذیرفتند.اما نهایتا ٢١ نفر تعیین شدند و٥  نفر با رای اعضا انتخاب شدند که یک نفر غیربومی بود.
وی با بیان اینکه وقتی آقای زالفی ، کاظمی و فقیه احساس کردند   آرای لازم را بدست نمی آورند انصراف دادند ، گفت: منطق و تجربه نشان می‌دهد که فردی را باید بیاوریم که به کار شهرداری آشنا باشد و زمان برای آموزش نبود،انتظار داشتم به این تفکر شورا تبریک می گفتند چرا که بدون هماهنگی همه به نصرتی رای دادند.
رمضانپور با بیان اینکه بنده به  آیت‌الله ارادت دارم  و باید بگویم این غیرت دینی ما بود که به او رای دادیم گفت:مردم قطعا رای خود را پس نمی گیرند و در شرایط موجود نصرتی بهترین انتخاب بود.
وی با اشاره به اینکه تا زمانی از نصرتی حمایت می‌کنیم که در چارچوب قانون کار کند گفت:قرار نبود این مسئله در نماز جمعه گفته بشود و ما به حمایت آیت الله قربانی نیاز داریم.
وی در ادامه به بیان اینکه در آستانه تعیین استاندار برای گیلان هستیم ابراز داشت:روحانی دارد استان گیلان را تنبیه می کند چرا می خواهند از یک غیر بومی برای استان استفاده کنند درحالی که این همه مدیر درخشان بومی داریم.

عضو شورای شهر رشت در پایان خاطرنشان کرد:غیرت آیت الله قربانی اینجا نیاز است که از آمدن استاندار غیر بومی جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز