خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران در گفت‌وگو با ایلنا:

قاتلان طلافروشان و شهید نیروی انتظامی دستگیر نشده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۵۲۰

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با رد برخی اخبار منتشره در فضای مجازی، تاکیدکرد که قاتلان طلافروشان و شهید انتظامی در این شهرستان تاکنون شناسایی و دستگیر نشده اند.

عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: آنچه که در فضای مجازی دال بر شناسایی و دستگیری قاتلان طلافروشی و مامور شهید انتظامی گچساران منتشر شده صحت نداشته و آن را تایید نمی‌کنم.

وی از پیگیری‌های مستمر نیروهای نظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری قاتلان طلافروشی و شهید نیروی انتظامی گچساران خبرداد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها از درج شایعات خودداری کنند.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی افراد از دستگیری سارق طلافروشی شهرستان گچساران در یک جشن عروسی در استان فارس شهرستان نورآباد سخن گفته اند که این خبر مورد تایید نبوده و صحت ندارد.

رحیمی گفت: تاکنون تمامی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در حال فعالیت و تجسس هستند و با اعلام دستگیری قاتلان، رسانه‌ها را مطلع خواهیم کرد.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نشر اکاذیب جرم و تنها اخباری که به وسیله مسئولان در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد قابل نشر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز