خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه‌اشرفیه اعلام کرد:

ملزم کردن دهیاران به مشارکت در تعاونی توسعه و عمران خلاف قانون است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۹۱

فرماندار آستانه‌اشرفیه اعلام کرد : ملزم کردن دهیاران به مشارکت در تعاونی توسعه و عمران خلاف قانون است.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، رحیم حیدری در نشست هیات مؤسس تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه‌اشرفیه، اظهار کرد: اعضای هیات مؤسس باید افرادی انتخاب می‌شدند که در جامعه  دارای نفوذ باشند و افراد زیادی را پای‌کار بیاورند.

وی تصریح کرد: ملزم کردن دهیاران به مشارکت در این موضوع خلاف قانون است. به‌طور کلی ملزم کردن هر بخشی و یا مدیران مدارس خلاف قانون است و باید در چارچوب اساس‌نامه تعاونی نسبت به عضوگیری اقدام شود.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به تبلیغات در فضای مجازی و عضو شدن کمتر از ۵۰ نفر در تعاونی اظهار کرد: اگر هریک از اعضای مؤسس که ۱۵ نفر هستند ۱۰ یا ۲۰ نفر را جذب می‌کردند لااقل باید بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ نفر تاکنون جذب می‌شدند ولی متأسفانه آن دغدغه ما بی‌جا و بی‌اساس نبوده است به همین خاطر هنوز نباید از ابزار شهرداری و دهیاری‌ها و ابزار مدیران مدارس استفاده شود.

وی با تصریح بر تلاش بیشتر مبنی بر ثبت تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه‌اشرفیه ادامه داد: باید کار را به‌جای برسانیم که افراد با دور نمای اقدامات تعاونی توسعه و عمران پای‌کار بیایند.

حیدری خاطرنشان کرد : اگر اقدامات شهرستان برای تشکیل تعاونی توسعه و عمران نیاز به بازنگری و شفاف‌سازی دارد فرمانداری این آمادگی را دارد که حرکتی انجام دهیم و هر جا کار دچار مشکل است  آن را مرتفع سازیم.

در ادامه علی حسین نژاد  بابیان اینکه ما در انتخاب هیئت مؤسس نقشی نداشتیم  گفت:  طی دو جلسه‌ای که برگزار شد  درخواست شد افرادی که در قالب تعاونی هستند پای‌کار بیایند  و مدیران عامل تعاونی‌ها در نشست به‌عنوان مؤسس انتخاب شدند.

نماینده فرماندار در هیات مؤسس تعاونی  توسعه عمران به بیان مشکلات فرا روی پرداخت و در خصوص راه‌کارهای لازم برای ثبت این تعاونی گزارشی را ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز