خبرگزاری کار ایران

محمدی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا مطرح کرد:

نقش مهم خبرنگاران در فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به جامعه/ حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف نشان‌دهنده اهمیت ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۷۲۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: خبرنگاران برای کارهای عمیق فرهنگی بسترسازی می‌کنند و بسیاری از کارها توسط خبرنگاران زمینه‌سازی می‌شود.

کیوان محمدی در بازدید از تحریریه خبرگزاری ایلنا در گیلان و در گفت و گو با سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری در استان با تبریک روز خبرنگار و با بیان اینکه در اهمیت قلم همین بس که ما در قرآن آیات و سوره هایی را در مورد قلم داریم اظهار داشت: این نشان می‌دهد که رسالت خبرنگاران بزرگ، سنگین، عظیم و الهی است که حتی نوشتن برابر با خون شهدا مطرح شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با اشاره به اینکه تغذیه جامعه خصوصاً توده مردم توسط رسانه ها و خبرنگاران انجام می‌شود، گفت: آگاهی‌دهی و اطلاع رسانی به موقع، موجب فرهنگ سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران ممکن است در یک برداشت سطحی تاثیر عمیقی در فرهنگ‌سازی نداشته باشند، ابراز داشت: در بلند مدت خبرنگاران برای کارهای عمیق فرهنگی بسترسازی می‌کنند و بسیاری از کارها توسط خبرنگاران زمینه سازی می‌شود و ادامه کار این عزیزان را دیگر گروهای فرهنگی برعهده می‌گیرند و به انجام می‌رسانند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقریبا همه می دانند که در گذشته قبل از دولت یازدهم چه اتفاقاتی افتاده و دولت یازدهم چه کشوری را تحویل گرفت، تصریح کرد:رسالتی که دکتر روحانی برای خود قائل شد و شعاری که به مردم ارائه داد و مورد تایید مردم در سال ۹۲ قرار گرفت حول سه محور تعامل با جهان و نجات اقتصاد و احیای اخلاق  بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان افزود: در آن شرایط سخت مردم این پیام را شنیدند و وی را برگزیدند و همانطور که خودشان در انزلی گفتند به هیچ وجه مدعی این نیستند که ۱۰۰ درصد وعده هایی را که دادند محقق کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در منطقه آزاد انزلی ایشان صادقانه به مردم گفتند که ما در بعضی از زمینه‌ها ۱۰۰ درصد ، بعضی زمینه ها ۸۰ درصد، در برخی دیگر ۵۰  درصد و در مواردی هم نتوانستیم کاری را انجام دهیم گفت: این صداقت در گفتار و در احیای اخلاق موجب شد که در دور دوم هم ایشان رای آوردند .

محمدی با تصریح بر اینکه کمتر مواردی را دیده ایم که رئیس جمهوری در دور دوم بیشتر از دور اول رای کسب کند، تصریح کرد: این نشان دهنده شناخت عمیقی است که مردم از سیاست کشور خودشان داشتند.

وی با اشاره به اینکه در مراسم تحلیف بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نماینده فرستادند و در سطوح عالی در این مراسم حاضر شدند، تاکید کرد: این نشان می‌دهد که ایران برای تمام دنیا مهم است و پیام تعامل با جهان را از دولت روحانی به درستی دریافت کردند و در این مراسم حضور پیدا کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: مشکلی که در دولت دوازدهم مدنظر است مسئله اقتصاد و اشتغال جوانان و زنان است که انشاءالله با درایت دکتر روحانی حل خواهد شد.

نقش مهم خبرنگاران در فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به جامعه/ حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف نشان‌دهنده اهمیت ایران است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز