خبرگزاری کار ایران

نوبخت در جمع کارکنان مدیریت و برنامه‌ریزی:

سخنان رهبری تعیین کننده مواضع دولت و کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۴۸

اگر بخواهیم به فلسفه تاریخی انقلاب اسلامی نگاه کنیم در سال ۵۷ ملتی قیام و حکومت ستم شاهی را ساقط کردند و توانستند یک نظام مردم سالاری دینی را پایه گذاری کنند.

سخنگوی دولت گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کننده مواضع دولت و کشور در تمامی مسائل است.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در حرم مطهر امام راحل و در جمع معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب برای دولت و نظام تعیین کننده است و ما نیز با پیروی از رهنمودهای ایشان هر موضعی که طرف های مقابل برای حل و فصل مذاکرات هسته ای داشته باشند اگر به نفع نظام باشد، می پذیریم.

وی با اشاره به اینکه ملت با بصیرت ایران اسلامی در سی و شش سال که از پیروزی انقلاب می گذرد همیشه پشتیبان نظام و رهبری بوده اند؛ گفت: مردم شجاع و فهیم ایران با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را یک بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

نوبخت کاهش قیمت نفت را نیز یک توطئه از پیش طراحی شده خواند و افزود: ما با استفاده از سایر امکانات و برنامه ریزی منسجم و کارشناسی، خلاء کاهش قیمت نفت را جبران کرده ایم و با ارائه راهکارها در بودجه ۹۴ تاثیر کاهش قیمت نفت را کم اثر کرده و توانسته ایم در چند ماه اخیر با این توطئه مقابله کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه دشمنان و معاندان نظام سیاست های تحریمی و کاهش قیمت نفت را اعمال می کنند گفت: ما در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تلاش می کنیم ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان آسیبی به کشور وارد نشود.

وی با اشاره به توزیع بسته حمایتی شب عید گفت: تا پایان سال جاری بسته غذایی بین محرومان جامعه توزیع خواهد شد تا به این قشر از جامعه کمک ناچیزی کرده باشیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به فلسفه تاریخی انقلاب اسلامی نگاه کنیم در سال ۵۷ ملتی قیام و حکومت ستم شاهی را ساقط کردند و توانستند یک نظام مردم سالاری دینی را پایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار بسته اند تصریح کرد: امروز دشمنان امت اسلامی با راه اندازی گروهک های تکفیری و تروریستی همچون داعش با سوزاندن و سر بریدن انسان ها به دنبال سیاست اسلام هراسی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز