خبرگزاری کار ایران

ایجاد250 هزارفرصت شغلی جدید در کشور تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۴۹

علی یزدانی گفت: امسال در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ۱۳۶ هزار شغل مستقیم و در حوزه صنایع روستایی ( ۱۲۰ هزار شغل جدید از محل تسهیلات مربوطه ایجاد می شود .

به گزارش ایلنا ، علی یزدانی در حاشیه سفر یک روز خود به گیلان و در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان صومعه‌سرا  گفت:250 هزار فرصت شغلی جدید در قالب طرح های رونق و ایجاد اشتغال در روستاهای کشور ایجاد می‌شود.

یزدانی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال در کل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ۱۳۶ هزار شغل مستقیم و همچنین در حوزه صنایع روستایی (پوشاک و شش رشته‌ وابسته به آن ) ۱۲۰ هزار شغل جدید از محل تسهیلات مربوطه ایجاد کنیم که درمجموع بالغ‌ بر 250هزار شغل جدید خواهد بود.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت بابیان اینکه مبلمان و برق شهرک شماره2 صومعه‌سرا مشکلاتی دارد که هر چه سریع‌تر باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: این شهرک تمام زیرساخت‌های لازم را دارد اما متاسفانه مشکلاتی نظیر تعطیلی بخشی از بنگاه‌ها و همچنین سرمایه در گردش واحدهای مستقر وجود دارد که سعی خواهد شد با کمک سامانه "بهین یاب" و حمایت‌هایی نظیر افزایش تعرفه و یا ممنوعیت ورود کالاهایی که در داخل تولید می‌شود ، مشکلات این واحدها مرتفع شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  در سفر یک‌روزه به استان گیلان،  با حضور در نشست هماهنگی برنامه‌های توسعه اشتغال و تولید در سالن الغدیر استانداری گیلان ، از شهرک صنعتی شهرستان صومعه‌سرا نیز بازدید کرد.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در سفر به استان گیلان ضمن بازدید از زیرساختهای شهرکهای صنعتی شهرستان صومعه سرا از امضای توافق نامه اجرایی طرح توسعه تولید پوشاک در مناطق روستایی در رشت خبر داد و گفت: در راستای اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی در استانها، سازمان صنایع کوچک اولین طرح در قالب پوشاک را در شهرکها و نواحی روستایی استان گیلان راه اندازی می کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اجرای هفت طرح تولیدی پوشاک با کمک بخش خصوصی گفت: یکی از این طرحها، طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی است که با انجام این طرح برای 21 هزار و 500 نفر اشتغال در بخش تولید پوشاک ایجاد خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز