خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در مراسم بازگشایی هتل همای مشهد:

مشهد ظرفیت ویژه‌ای برای توسعه‌ صنعت‌ گردشگری دارد/ وضعیت کشور نسبت به گذشته بهبود یافته

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۷۶۲

همزمان با هفته تامین اجتماعی و با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان رضوی، هتل همای شماره یک مشهد مقدس، بازگشایی شد.

به گزارش‌ایلنا، علی ربیعی در این مراسم گفت: مشهد مقدس ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای توسعه  صنعت گردشگری مدرن دارد و تحقق این مهم از جمله اولویت های ما است.

او گفت: وضع کشور در حوزه‌های مختلف نسبت به گذشته بهبود یافته است و به صورت قاطع می‌توان گفت از سال 93 به بعد از رکود خارج شدیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: به دلیل رکود چندین ساله در کشور، به راحتی نمی‌توان وضعیت را به شرایط عادی برگرداند و خروج از رکود به طور کامل احساس نمی شود.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید شرایط به گونه ای باشد که بخش خصوصی بتواند به راحتی سرمایه خود را وارد صنعت گردشگری و دیگر بخش ها کند.

هتل همای شماره یک ، در سال 1352 به بهره برداری رسید. این هتل پنج ستاره و در خیابان احمد آباد شهر مشهد و در نزدیکی مراکز تجاری و مراکز خرید قرار دارد. این هتل در سه مرحله بازسازی شده است. 

در مرحله اول سالن پذیرایی، مجموعه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی و سالن همایش راه اندازی شده است. در مرحله دوم بازسازی ساختمان قدیمی و در مرحله سوم ساختمان جدید  ساخته شده است.  این هتل به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز