خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

شرکت 610 دانش‌آموز کردستانی در مسابقات ورزشی کشوری

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۹۲

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از شرکت 610 دانش آموز کردستان در مسابقات قهرمانی ورزش‍های دانش آموزی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، افشین خوش گوار با اعلام این خبر گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور از 15 تیر تا 15 شهریور ماه در 10 استان کشور برگزار می‌شود که کاروان ورزشی استان کردستان متشکل از 610 دانش آموز، مربی و سرپرست در قالب 58 تیم ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، ورزش های زورخانه ای، دوو میدانی، کشتی آزاد و فرنگی، ژیمناستیک، وزنه برداری، طناب زنی شنا و بازی های بومی محلی شرکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات استانی، تیم ها و نفرات برتر اردوهای آماده سازی خود را در 4 تا 6 مرحله برگزار کرده اند و یا در حال برگزاری هستند تا نمایندگان استان با آمادگی کیفی مناسب در مسابقات شرکت کنند.

خوش گوار با اشاره به این مطلب که توجه به مسائل تربیتی، فرهنگی و پرورشی نیز از دیگر اهداف حضور دانش آموزان در این مسابقات است گفت: با توجه به نتایج درخشان استان در سال گذشته و قرار گرفتن در جایگاه هشتم کشور، تمام تلاش کمیته های پشتیبانی معطوف به فراهم کردن بهترین شرایط برای حفظ این جایگاه در سال جاری بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان همچنین از میزبانی استان کردستان در مسابقات دوو میدانی دانش آموزان  دختر و پسر خبر داد و گفت: برای سومین سال پیاپی کردستان میزبان یک رویداد ورزشی دانش آموزی است و طی آن1560 دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی از 24 تا 10 مردادماه در سنندج با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز