خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

حضور 200 معلم ورزش گیلانی در رقابت‌های علمی و تخصصی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۹۲۳

معاون تربیت‌بدنی و سلامت کل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیست و هشتمین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی گیلان به ‌مدت ۲ روز و با حضور ۲۰۰ شرکت کننده در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرّحسینی با تاکید بر اینکه رقابت‌های مذکور  در دو مرحله تئوری و عملی برگزار شده و مجموع امتیازات این دو مرحله برای شرکت کنندگان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دوم خرداد آزمون رقابت‌های بیست و هشتمین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی ویژه آقایان برگزار می‌شود.

وی سوم خرداد را روز آزمون رقابت‌های مذکور، ویژه بانوان عنوان کرد و گفت: در دو سال گذشته به‌دلیل مشکلات مالی و وجود موانع در این حوزه، آزمون رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت‌بدنی در سراسر کشور برگزار نشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 12 نفر از منتخبان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

فرّ حسینی این مسابقات را فرصتی مناسب در راستای شناسایی، شکوفایی و توسعه توانمندهای مربیان ورزش عنوان کرد و افزود: افزایش سطح آمادگی جسمانی، مهارتی و ارتقای سطح علمی و به روز شدن دانش معلمان تربیت بدنی از مهم‌ترین اهداف این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز