خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

سرکشی از یتیمان جزو وظایف انسانی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۲۷۴

استاندار گیلان در اولین شب از لیالی قدر و ضربت خوردن حضرت علی(ع) با حضور در پرورشگاه مژدهی رشت در فضایی صمیمی روزه خود را با کودکان بی سرپرست افطار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در این مراسم که برخی از مدیران استانی نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) از برجسته ترین حامیان یتیمان بود گفت: در این شب های با فضیلت وظیفه‌انسانی ماست تا با حضور درجمع این عزیزان با گرمی آنان را در آغوش بگیریم و در رفع مشکلات آنان گامی برداریم.

وی با بیان اینکه حضور برخی از مدیران در ضیافت افطار امشب بواسطه دیدار و رفع مشکلات موجود در این مجموعه است، افزود: از مدیریت و کارکنان پرورشگاه که با علاقه، عشق و از صمیم قلب در حال خدمت به یتیمان و معلولان هستند، قدردانی می کنم.

وی مدیران دستگاه های اجرایی را مکلف به حمایت همه جانبه از مجموعه های خیریه کرد و گفت: مدیران باید در این مسیر با رویکردی مثبت و انگیزه ی بالا بهترین امکانات را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار این مجموعه قرار دهند.

استاندار گیلان با اشاره به رویکرد نظام و دولت در رسیدگی به اقشار کم درآمد و محروم جامعه افزود: با تصمیمی که دولت در سال گذشته با مصوبه مجلس درخصوص افزایش یارانه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گرفت خوشبختانه امسال یارانه آنان را 3.5 برابر افزایش داد.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: انتظار ما از این عزیزان این است تا در شب های قدر ما را از دعای ویژه خود فراموش نکنند.

در پایان این مراسم با حضور استاندار گیلان نشست بررسی  مسائل و مشکلات پرورشگاه مژدهی رشت برگزار شد و دکتر نجفی دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین از سوی استاندار گیلان دستور پرداخت کمک به مجموعه های آسایشگاه معلولین و سالمندان، پرورشگاه مژدهی و خانه شایگان ثابت و نیز هدیه به هریک از یتیمان و کودکان بی سرپرست و کارکنان پرورشگاه صادر شد.

سرکشی از یتیمان جزو وظایف انسانی است

سرکشی از یتیمان جزو وظایف انسانی استسرکشی از یتیمان جزو وظایف انسانی است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز