خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در رشت:

باید راه روحانی را تا 1400 ادامه دهیم/ با مشارکت‌حداکثری نگذاریم انحصارطلبان به قدرت برسند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۱۳

اسحاق راستی گفت: از مردم می‌خواهیم با مشارکت حداکثری خود در روز رای‌گیری مانع به قدرت رسیدن انحصارطلبان شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در رشت در نشست رسانه‌ای اظهار داشت: جمعه 29 اردیبهشت‌ماه روز مهمی است و ما نمی‌توانیم در این رویداد بزرگ بی‌تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: ما درباره انتخابات آتی دو راه پیش‌رو داریم؛ یکی آن‌که به عقب برگردیم یا باید به مسیری که حجت الاسلام روحانی از چهار سال گذشته در پیش گرفته ادامه دهیم.

راستی با اشاره به انتخابات سال 84 بیان داشت: ما نمی‌توانیم اجازه دهیم امنیت و آزادی کشورمان دچار مخاطره شود.

وی خود را یک اصلاح‌طلب معرفی کرد و گفت: بنده به اصلاح‌طلب بودنم افتخار می‌کنم اما اصلاح‌طلبان در سال 84 با تقسیم نیروهایشان در چند جبهه اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

رئیس ستاد روحانی در رشت با اشاره به عدم وفاق همدلی اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 84 اظهار داشت: فردی دولت ایران را به دست گرفت که آثار منفی مدیریتش سال‌ها بر ما مستولی خواهد بود.

راستی تصریح کرد: چنانچه مشارکت ما بالای 70 درصد باشد به احتمال زیاد روحانی پیروز انتخابات خواهد بود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیری که در کشور سوریه رخ داده گفت: اگر ما در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری بی‌تفاوت باشیم احتمال آن می‌رود که مانند سوریه و عراق دچار مشکلاتی نظیر جنگ شویم.

رئیس ستاد روحانی خاطرنشان کرد: ما باید راه 4 ساله رئیس‌جمهور فعلی را تا سال 1400 ادامه دهیم تا بتوانیم خواسته‌های اصلاح‌طلبی و اعتدال خود را تثبیت و نهادینه کنیم.

اسحاق راستی در پایان از مردم استان گیلان و به ویژه کلان‌شهر رشت خواست با مشارکت حداکثری خود در روز رای‌گیری مانع به قدرت رسیدن افراد انحصارطلب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز