خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان خبر داد:

راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانه‌مدرن 1522 و 122 همزمان با عید سعید فطر

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۳۵

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از راه اندازی و بهره برداری از سامانه مدرن 1522 و 122 همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان در مراسم تجلیل از جانبازان گرانقدر و فرزندان معزز شهداء که با حضور معاونین ، مدیران و جمع کثیری از کارکنان شرکت برگزار شد از راه اندازی و بهره برداری از سامانه مدرن 1522 و 122 همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان و جلوگیری از مراجعات غیرضروری مردم، سامانه 1522 و 122 بصورت مدرن با تجهیزات کامل برای 22 خدمت تعریف شده و پاسخگویی همزمان با عید سعید فطر راه اندازی خواهد شد.

وی ضمن ارائه گزارش از وضعیت عملکرد شش ماهه شرکت اظهار داشت: مدیرعامل نیز باید بعنوان بالاترین مقام دستگاه پاسخگوی همکاران باشد و باید با تلاش و یاری یکدیگر به سمت رشد و شکوفایی شرکت گام برداریم.

حسینی یکی از اتفاقات بسیار خوب پیش روی شرکت را بهره مندی از تسهیلات بانک سرمایه گذاری توسعه زیرساخت آسیا دانست و گفت: با تعامل فرمانداران 5 شهر لاهیجان، رودسر، آستانه ، صومعه سرا و لنگرود و همچنین همیاری روسای ادارات نسبت به اجرای پروژه های فاضلاب اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تأثیرات زیست‌محیطی ارزشمندی را بدنبال خواهد داشت و در زمینه اشتغال و اقتصاد شهرهای برخوردار تحول خوبی صورت خواهد پذیرفت.

حسینی با تأکید بر توانمندسازی و پویایی شرکت با برخورداری از نظرات ارزشمند همکاران و انتقادات سازنده تصریح کرد: به 3 پیشنهاد برتر برای بهبود عملکرد شرکت هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء خواهد شد و همکاران پیشنهاد دهنده به همراه خانواده به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین بر حضور پرشور همکاران در عرصه انتخابات تأکید کرد.

گفتنی است در این مراسم ضمن سخنرانی و مولودی خوانی از جانبازان گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و فرزندان معزز شهداء با اهداء لوح تقدیر و یک شاخه گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز