خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر؛

پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر سنقر به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۱۲۶

به مناسبت دهه مبارک فجر اسلامی بیش از 10 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سنقر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان سنقر به مناسبت دهه فجر پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول 10 کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم، مدیر امور آبفای شهر سنقر ابتدا به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز پرداخت و با اشاره به اینکه تاسیسات فاضلاب بعنوان یکی از شاخص‌های توسعه اقتصاد مطرح است، اظهار کرد: علاوه بر اینکه این پروژه که هم اکنون مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، از ابتدای سالجاری 1075 فقره انشعاب آب خانگی بصورت استاندارد و مدرن بر روی شبکه برای مشترکان نصب شده است.

سلطانیان تصریح کرد: طول شبکه فاضلاب شهر سنقر 145 کیلومتر است که از این مقدار 93 کیلومتر آن بصورت مدرن و 52 کیلومتر نیز بصورت سنتی است.

وی همچنین جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب این شهر را 100 درصد دانست‌ و افزود: تعداد مشترکان فاضلاب شهر سنقر 14585 فقره است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنقر در پایان گفت: بالغ بر 28 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است که از محل اعتبارت ملی استانی و سفر مقام معظم رهبری به استان تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز