خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت بازرسی رشت:

بازرسان چشم و چراغ وزارت کشور در انتخابات هستند/اجرای انتخاباتی امن و دور از دغدغه با همت بازرسان

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۷۶

رئیس هیئت بازرسی شهرستان رشت گفت: بازرسان چشم و چراغ وزارت کشور در روز انتخابات می‌باشند و با همت و نظارت و ذکاوت بازرسان قطعا می‌توان انتخاباتی امن و به دور از دغدغه را اجرا کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، همایش آموزشی توجیهی بازرسین و سر بازرسین انتخابات بخش‌های کوچ صفهان، خشک بیجار، لشت نشا امروز با حضور معاون امورعمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان رشت (رئیس هیئت بازرسین شهرستان رشت) و هیئت همراه در محل سالن کتابخانه عمومی شهید باهنر کوچ صفهان برگزار شد.

 منا ابروفراخ, رئیس هیئت بازرسی شهرستان رشت گفت: بازرسان چشم و چراغ وزارت کشور در روز انتخابات می‌باشند و با همت و نظارت و ذکاوت بازرسان قطعا می‌توان انتخاباتی امن و به دور از دغدغه را اجرا کرد.

رئیس هیات بازرسی شهرستان رشت با اشاره به ارکان هیأت بازرسی خاطرنشان کرد: ارکان این هیأت در وزارت کشور مستقر هستند و کنترل و بازرسی انتخابات در سطح استان از جمله وظایف آن می‌باشد.

وی گفت: تذکر به عوامل اجرایی شهرستان در صورت مشاهده‌ی تخلف و همچنین شناسایی اعضای واجد شرایط عضویت در هیات‌های بازرسی شهرستان‌ها و بررسی صلاحیت افراد معرفی شده به عنوان بازرس و سر بازرس در شعب اخذ رأی در زمره‌ی وظایف هیات نظارت بر انتخابات قرار دارد.

وی عنوان کرد: ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها و کمک و پشتیبانی به شعب انتخاباتی شهرستان‌ها، پایش تخلفات و گزارش آن و پیگیری حسن اجرای انتخابات نیز از جمله وظایف این هیأت به شمار می‌آید.

ابروفراخ بیان کرد: احکام اعضای هیأت‌های شهرستان و سربازرسان از طریق رئیس هیأت بازرسان و توسط سامانه‌ی جامع انتخابات صادر خواهد شد.

وی با اشاره به مهم دانستن انتخابات پیش رو افزود: برگزاری این انتخابات ورقی است مهم از کتاب سرنوشت نظام اسلامی ایران و دشمنان ایران اسلامی چشم دوخته اند تا از کوچکترین اشتباهی در این راه بزرگ بهره برده و بر علیه خود نظام قدم بردارند.

وی در ادامه فرمایش رهبر کبیرانقلاب را خاطر نشان کرد و افزود: در هر انتخاباتی میزان رای ملت است و ما باید در راستای درست و سالم بودن انتخابات قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز