خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رشت خبر داد:

فراخوان و بکارگیری 664 نفر عوامل فعال هیات بازرسی در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۶۳۲

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت از فراخوان و بکارگیری 664 نفر بعنوان عوامل فعال هیات بازرسی انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، منا ابروفراخ رئیس هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها در شهرستان رشت با بیان اینکه فراخوان و ثبت نام از عوامل هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان رشت انجام و اسامی این افراد در سامانه وزارت کشور درج شده است، افزود: افراد ثبت نام شده در قالب بازرس، سربازرس و نیروهای ستادی در شهر رشت و شش بخش تابعه، مجموعا 664 نفر هستند که شامل 565 نفر بازرس و 36 نفر سربازرس هستند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان رشت با تاکید بر اینکه بر اساس قانون هیات های بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارند، افزود: در تمام شبعه های اخذ رای شهرستان رشت نمایندگان هیات های بازرسی حضوری فعال خواهند داشت و روند انتخابات را بررسی می کنند .

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در هریک از شعب اخذ رای یک نفر بازرس ثابت و به ازای هر 15 شعبه نیز یک نفر سربازرس مشخص شده است که این افراد بر اساس قانون وظیفه نظارت بر فرآیند انتخابات و گزارش تخلفات احتمالی انتخاباتی از آغاز انتخابات تا پایان رای گیری و شمارش آرا را بر عهده خواهند داشت.

ابروفراخ با اعلام اینکه کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح نیز از دیگر وظایف مهم هیات های بازرسی محسوب می شود تصریح نمود: دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان رشت در فرمانداری مستقر است و بصورت تمام وقت آماده دریافت گزارش ها، انتقادات و پیشنهادهای مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز