خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب کارگزاران در استان اصفهان:

شاهد رشد ملموسی در اقتصاد کشور طی چهار سال گذشته بوده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۵۲

دبیر حزب کارگزاران در استان اصفهان ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: بهبود وضع اقتصادی کشور با حضور به موقع مردم پای صندوق های رای در سال 92 رقم خورد که انشاالله شاهد تکرار این حضور در انتخابات پیش رو باشیم.

سعید بزرگی دبیر حزب کارگزاران استان اصفهان با حضور در بین اصلاح طلبان شهرستان خمینی شهر گفت: امروزه رشد اقتصادی کشور از عدد منفی 6/8 به مثبت 7 رسیده و نکته ای که باید مدنظر قرار داد این است که رشد از صفر به اینجا نرسیده،عددی منفی بوده است که اکنون با تلاش دولت مثبت شده است.

وی افزود: فعالان عرصه صنعت حتماً این موضوع را لمس می‌کنند و شاهد رشد ملموسی در اقتصاد طی چهار سال گذشته بوده ایم.

بزرگی با بیان اینکه در ابتدای دولت یازدهم میزان تورم در ایران و دولت ونزوئلا برابر بود، اظهار داشت: اکنون ونزوئلا در مغازه هایش هیچ جنسی برای فروش نیست و اقتصاد آن در حال فروپاشی است در حالی که ایران اکنون در حال رشد است و این مرهون حضور شماست که با حماسه حضور، دولتی با تدبیر انتخاب کردید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 120 هیات تجاری در اصفهان حاضر بودند، بیان کرد: این در حالی است که در سال های گذشته ارتباطات کشور با شرکای اقتصادی قطع شده بود و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، این فضا مجدداً ایجاد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز