خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا:

ظرفیت نیروی جوانی، یک پتانسیل برای توسعه کشور است/ شرایط برای شنیده شدن حرف جوانان فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۶۲

فرماندار صومعه سرا بر شناسایی و بکارگیری استعدادها و پتانسیل جوانان تاکید کرد و افزود: باید شرایطی فراهم کنیم تا حرف دل و نقطه نظرات جوانان و نیازهای آنها را بشنویم.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی فرماندار شهرستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شدضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان و اعیاد شعبانیه، با اشاره به ظرفیت نیروی جوانی که یک پتانسیل و فرصت مناسبی در جهت توسعه کشور است ، گفت: هر توسعه‌ای بر مبنای نیروی انسانی صورت می‌گیرد و اگر انسان را از چرخه توسعه حذف کنیم به نتیجه نخواهیم رسید ، چرا که تمامی تصمیمات، خدمات و فعالیت ها برای انسان طراحی و اجرا می شوند.

وی از وجود نیروهای جوان، تحصیلکرده و ماهر در جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و بیان داشت: علی‌رقم بسیاری از کشورهای پیر دنیا ، ایران از نظر جمعیتی کشوری جوان است و این یک برنامه ریزی منسجم برای آینده را می طلبد.

فتح اللهی از شرایط حساس کنونی کشور سخن به میان آورد وعنوان کرد: اگر برنامه ریزی درستی برای چند دهه آینده نداشته باشیم قطعا با بحران پیری روبرو خواهیم شد و مشکلات عدیده ای در کشور بوجود خواهد آمد.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: تمامی نیازهای جوانان نظیر ازدواج، مسکن، رفاه   مستلزم درآمد وشغل است واگر مشکل بیکاری جوانان حل شود دیگر نیازهای آن نیز برطرف خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان درد جوانان را درد مسئولین دانست وگفت: اگر برنامه ای تدوین و انجام شود ولی در جامعه اثراتش مشخص نباشد به این معنی است که اصلا کاری صورت نگرفته است.

وی بر شناسایی و بکارگیری استعدادها و پتانسیل جوانان تاکید کرد وتصریح نمود: باید شرایطی فراهم کنیم تا حرف دل و نقطه نظرات جوانان ونیازهای آنها را بشنویم و بعد برای آنها تصمیم گیری کنیم.

فتح اللهی شور جوانان را در برپایی جشن های ملی و مذهبی و برگزاری مراسم ها به صورت خود جوش قابل مشاهده دانست و بیان داشت؛ باید در مواجهه با مشکلات این قشر از روند اداری خارج و بصورت میدانی و فیزیکی وارد عمل شویم.

به گفته این مسئول؛ دشمنان ایران با تهاجم فرهنگی در حال ورود به نظام خانواده و در صدد ضربه زدن به قشر جوان به انواع مختلف هستند و ما باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی بر روی این سرمایه عظیم کشور به درستی در جهت پیشرفت و توسعه قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز