خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد میرسلیم در گیلان:

با گروه و تشکل دیگری هم پیمان نیستیم/ میرسلیم تنها نامزدی است که نسل جدید او را نمی‌شناسد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۰۳۳

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان گفت: ما از فضای دموکراسی و دموکراتیک برای معرفی نامزد خود استفاده کردیم و با گروه و تشکل دیگری هم پیمان نیستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن کربلایی در نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در گیلان با اصحاب با بیان اینکه شاید این سئوال برای برخی پیش آمده باشد که چه اتفاقی افتاده که یک تشکیلات سیاسی در ایران اسلامی کاندیدای ویژه ریاست جمهوری دارد، افزود: ما از این فضای دموکراسی و دموکراتیک استفاده کردیم و با گروه و تشکل دیگری هم پیمان نیستیم.

کربلایی افزود: حقیقت این است که اخیرا در فضایی قرار گرفتیم که احساس شد گروه‌ها و احزاب مختلف در حال آماده کردن خودشان هستند، لذا با توجه به اینکه حزب مؤتلفه که ۵۵ سال از عمر تشکیل آن گذشته  و نیروهای خوب و آماده ای برای مدیریت کشور دارد تصمیم گرفتیم که اقدام کنیم.

این فعال سیاسی اظهار داشت: زمانی که این تصمیم گرفته شد ما جوانب را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که ممکن است کسانی با ما همراه شوند و گروه هایی هم بلعکس عمل کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان گفت: اعضای حزب موتلفه اسلامی از اقشار مختلف جامعه و با مشاغل گوناگون هستند و از معلمان و مدرسان گرفته تا روحانیون و کسبه بازار و … به عضویت حزب موتلفه اسلامی درآمدند.

وی افزود: با همفکری اعضای حزب موتلفه اسلامی این بار تصمیم بر آن گرفته شد که به طور مستقل وارد صحنه انتخابات شویم و کاندیدای خود را انتخاب و از وی حمایت کنیم.

کربلایی بیان داشت: میرسلیم شخصیتی است که قبل از انقلاب ۱۰ سال در فرانسه در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرد و همزمان با کسب علم مشغول به کار نیز بود

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در تشریح زوایای اخلاقی این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ادبیات احترام به رقیب و به کسانی که حتی ممکن است او را قبول نداشته باشند در گفتار و رفتار میرسلیم به وضوح قابل مشاهده است و این همان چیزی است که در حزب موتلفه اسلامی مد نظر ماست و در مورد آن برنامه ریزی های طولانی مدت و کارهای زیادی به انجام رسیده است.

وی میرسلیم را تنها نامزدی دانست که نسل امروز تا به حال او  را ندیده و حتی اسمش را نشنیده چرا که این شخص هرگز چهره تلویزیونی نبوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: ما چون اوایل انقلاب را درک کردیم آقای میرسلیم را به واسطه پست هایی که داشتند می شناسیم ولی ایشان هرگز تلاش نکرد که یک چهره تلویزیونی و شناخته شده  باشد.

وی افزود : الان هم اگر می بینید این شخص  آمده است، مطمئن باشید که حسب احساس تکلیف در عرصه انتخابات  ریاست جمهوری حضور پیدا کرده و اگر در این دولت برخی نابسامانی ها وجود نداشت و بعضی کارها روی زمین نمی ماند میرسلیم هیچ گاه نمایان نمی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز