خبرگزاری کار ایران

واحدی در گفت و گو با ایلنا:

بی‌صداقتی و نداشتن برنامه به پوپولیسم می‌انجامد/ استفاده از فضای هیجانی برای منافع شخصی محکوم به شکست است

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۲۱۶

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نداشتن صداقت، برنامه، عدم توجه به خردجمعی و نداشتن سعه‌صدر طبیعتا به شعار زدگی و پوپولیسم می‌انجامد.

سید محمد حسن واحدی در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه دولت تدبیر با انضباط بودجه‌ای در وقت مقرر هم لایحه سالانه را تحویل مجلس داد هم با توجه به شرایط خاص مذاکرات هسته ای با تجهیز بودجه در سایه در صورت شکست مذاکرات با دست پر وکار کارشناسی امور را پیش برد، گفت: امیداوریم با حضور مردم دولت دوم تدبیر وامید جوان تر و پویا تر در راه توسعه ایران عزیز گام بردارد.

این فعال‌سیاسی با اشاره به اینکه عدم صداقت،نداشتن برنامه،عدم توجه به خرد جمعی و نداشتن سعه صدر طبیعتا به شعار زدگی وپوپولیسم می انجامد،گفت:این ناشی از عدم خرد ورزی واستفاده از فضای هیجانی برای رسیدن به منافع شخصی‌است که طبیعتا نکوهیده و ناپسند و محکوم به شکست و انزوا است.

واحدی با تاکید بر اینکه وقتی که اقتصاد کشور بر پایه تولید و شفافیت مالی و مالیاتی استوار نشود و تا وقتی‌که اتکا به نفت و منابع تک محصولی باشد به سوی توسعه پایدار نخواهیم رفت، گفت: تا زمانی که شرایط را برای استفاده از حلقه های مفقوده اقتصادی مهیا نکنیم رفع موانع تولید برای کشور محقق نخواهد شد.

واحدی با تاکید بر اینکه باید با تسهیل شرایط خاص تولید فضای کسب وکار رونق بگیرد تا دولت بتواند در شرایط رونق کسب وکار مانند تمام کشورهای پیشرفته اقتصادی با دارا بودن سبدی از منابع مانند اخذ مالیات و بحث گردشگری ودرآمدهای ناشی از صادرات غیرنفتی به اداره کشور بپردازد، بیان داشت: درآمدهای ناشی از فروش نفت فقط برای بحث سرمایه گذاری مولد و ایجاد زیر ساخت البته با توجه به اولویت ها در این شرایط استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز