خبرگزاری کار ایران

زنگنه به ایلنا یاسوج خبرداد:

افزایش9 میلیون‌تنی‌محصولات پتروشیمی‌تا پایان دولت / بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت تا سه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۲۸

وزیر نفت دولت تدبیر و امید تاکید کرد تا پایان این دولت، محصولات پتروشیمی درکشور 9 میلیون تن افزایش خواهد یافت.

"بیژن نامدار زنگنه" در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهدشت شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در استان ایلام، لرستان، مهاباد و پتروشیمی‌های دیگری افتتاح و تعدادی هم برای تولید خوراک با حضور رئیس جمهور افتتاح شده است.

وی با تشریح فعال بودن پروژه‌های پتروشیمی در کشور، اظهارداشت: این پروژه‌ها فعال و البته بسیاری از آنها مانند پتروشیمی دهدشت سابقه سال ها راکدی و تعطیلی را داشته اند.
 
وزیر نفت دولت یازدهم با اشاره به تعطیلی 10 ساله پتروشیمی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه, خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم برای پیشرفت کار اندیشیده شده و با جدیت دنبال می‌شود.

زنگنه گفت: یک هزار میلیارد برای پروژه پتروشیمی دهدشت در نظر گرفته شده که بخشی از طریق وام و بخشی از سهامداران تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی دهدشت 2 تا سه سال آینده تکمیل می‌شود،از آن به عنوان کانون توسعه منطقه نام برد.

وزیر نفت دولت تدبیر و امید همچنین با اشاره به ظرفیت‌های نفت در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به این شهرستان توجه ویژه دارم،تصریح کرد: همه مواردی که مد نظر آقای هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس است را قبول دارم و پیگیری می‌کنم.

زنگنه افزود: آقای هاشمی‌پور بدنبال توسعه حوزه انتخابیه خود بویژه توسعه شهرستان بهمئی است  که من شاهد این تلاش ها هستم و آن را دنبال می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز