خبرگزاری کار ایران

قاسم پور خبر داد:

بازدید بیش از 2 میلیون زائر نوروزی از بقاع متبرکه گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۲۱۷

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون و 730 هزار نفر زائر در طول تعطیلات نوروزی از بقاع متبرکه گیلان بازدید و زیارت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد قاسم پور معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه گیلان در پایان طرح آرامش بهاری اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در 230 بقعه متبرکه استان گیلان انجام پذیرفت .

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال 95 استارت زده شد ، بیان داشت: این طرح تا 14 فروردین ماه 1396 ادامه داشت و در این بازه زمانی برنامه‎هایی از جمله آماده‎سازی بقاع متبرکه ، اسکان مسافرین و برنامه‎های فرهنگی صورت گرفت .
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه گیلان در خصوص برنامه‎های فرهنگی، اظهار داشت: برپایی خیمه‎های معرفت ، پاسخگویی به مسائل شرعی ، ایستگاه مشاوره وقف، غرفه کودک و نوجوان ، محصولات فرهنگی غرفه عفاف و حجاب در دستور کار در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفت .

قاسم‌پور با اشاره به حضور مبلغان اعزامی در خیمه‌های معرفت از آغاز طرح آرامش بهاری، افزود: تاکنون بیش از 2 میلیون و 730 هزار نفر زائر در طول تعطیلات نوروزی از بقاع متبرکه گیلان بازدید و زیارت کردند که از این حیث بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر نفر از خیمه های معرفت بقاع متبرکه استفاده کردند.
 
وی با بیان اینکه اسکان مسافرین در زائرسراها در طرح آرامش بهاری جزو برنامه‌های اوقاف و امورخیریه گیلان بشمار می‌رفت، تصریح کرد: تعداد ده هزار و هشتصد نفر در زائرسراها و کمپ‎های موقت اسکان یافتند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه گیلان، خاطرنشان کرد: حضور مردم در جوار بقاع متبرکه نشان دهنده ارادت خالصانه و ارادت آنها به اهل بیت(ع) است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز