خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد

اسکان بیش از 75هزار نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۱۸۱

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان، بیش از 75 هزار و 574 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی در پایان فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان استان تا 13 فروردین ماه 96، تعداد 35 هزار و 936 نفر میهمان در قالب 8 هزار و 162 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل 75 هزار و 574 نفر روز میهمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: از مجموع 35 هزار و 936 نفر میهمان پذیرش شده تعداد 28 هزار و 163 نفر فرهنگی و تعداد 7 هزار و 773 نفر نیز غیر فرهنگی هستند که در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی افزود: در نوروز 96 تعداد 17 مرکز پذیرش در سطح شهرستان ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد سه  مرکز در سنندج مستقر بود.

به گفته قربانی در نوروز 96 تعداد 238 مدرسه با دو هزار و 274 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده بود و حدود 600 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز