خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار تاکید کرد:

فضاسازی و زیباسازی محیطی برای اسقبال از میهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۵۳۷

فرماندار فومن در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رودبار فضاسازی و زیباسازی محیطی مناسب جهت اسقبال از میهمانان نوروزی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، فرماندار رودبار در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن شهید سید یونس حسینی رودباری برگزار شد، گفت: همزمان با نوروز و تحویل سال نو از نخستین گردشگران نوروزی که گیلان و رودبار را برای مسافرت و تعطیلات انتخاب کرده اند، با هدایایی استقبال می شود.

میرغضنفری همچنین گفت: در عید نوروز مدیران و مسئولان رودبار به پاس رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، ضمن دیدار صمیمانه نوروزی با خانواده های معظم شهدا، تجدید پیمانی دوباره خواهند بست و با انگیزه‌ای مضاعف به خدمت‌رسانی در سال جدید خواهند پرداخت.

وی افزود: از آنجایی که شهرستان رودبار مسافران و گردشگران نوروزی گیلان را استقبال، مشایعت و بدرقه می کند، مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداران این شهرستان هم، در ایام تعطیلات تحت هیچ شرایطی به مرخصی نمی روند و هماهنگی‌های لازم را برای امور مربوط به تسهیلات سفر انجام می‌دهند.

فرماندار رودبار با اشاره به روستای اسطلخ جان بعنوان نماد فرهنگ کار و تلاش و تولید بومی و محلی اظهار داشت: در ورودی این روستا و مجاورت آزاد راه رشت-قزوین مکان استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در قالب خانه روستایی ایجاد می شود.

وی فضاسازی و زیباسازی محیطی مناسب برای اسقبال از میهمانان نوروزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر شهرداری که از دید مسافران بهترین و زیباترین فضاسازی را در ایام نوروز انجام دهد مورد تشویق ویژه قرار می گیرد.

وی از صنعت معدن و تجارت و دستگاه‌های نظارتی خواست تا با تشدید نظارت‌ها در ایام نوروز محصولات و کالای سالم، مناسب و به دور از افزایش قیمت‌های خود سرانه عرضه گردد.

فرماندار مهیا بودن بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه ها، جایگاه‌های عرضه سوخت و آتش‌نشانی‌ها را همراه با پزشکان، دارو و نیروهای آماده خدمت خواستار شد و گفت: کوچکترین نارسایی و نقصانی که نارضایتی مهمانان را موجب گردد، پذیرفتنی نیست. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: رودبار پیشانی و نقطه عطف گردشگری گیلان است و با تلاش‌های مدیران شهرستان به محوریت فرماندار رودبار این شهرستان از فضای تردد گردشگران به فضای مقصد تبدیل شده است.

علیزاده با اشاره به ورود 800 راهنمای گردشگری به گیلان گفت:داماش، اسطلخ جان و حلیمه جان رودبار از جمله مقاصد گردشگری گیلان به این راهنماها معرفی شده اند که گردشگر گروهی می آورند.

وی همچنین یادآور شد: 1145 واحد گردشگری استان در طول خدمت دولت تدبیر و امید به 1700 واحد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز