خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع خبر داد:

اجرای طرح‌های تولید ثروت و اشتغال‌زایی در منطقه حاشیه خزر

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۳۹

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: ظرفیت انواع تعمیرات شناورهای تفریحی در منطقه‌وجود دارد و باتوجه به ظرفیت‌های موجود، می‌توان طرح‌هایی برای تولید ثروت و اشتغال‌زایی در منطقه حاشیه خزر در انزلی اجرایی کرد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، دریادار امیر رستگاری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های منطقه آزاد انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وجود صنایع دریایی شهید تمجیدی انزلی به عنوان ظرفیت مهم دریای خزر که در حال تعمیر انواع شناورها در حوزه‌های نظامی و غیر نظامی بوده، در کنار سازمان صنایع دریایی بستری برای توسعه فعالیت‌های شناوری در این منطقه و ارائه خدمات به بخش غیرنظامی است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی برای پهلوگیری کشتی‌های تا 30 هزار تن در منطقه آزاد انزلی ایجاد شده است، گفت: با ظرفیتی که در این مجموعه وجود دارد فصل مشترکی می‌تواند برای انجام فعالیت‌های ساخت شناورها با این میزان تناژ آغاز شود.

وی با بیان اینکه تلاش مدیریت منطقه آزاد قابل قدردانی است، تصریح کرد: شاهد تغییرات جهادی در این منطقه هستیم و بستر مناسبی برای انواع فعالیت‌های دریایی فراهم شده است.

رستگاری خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از توان بخش‌خصوصی و همکاری منطقه آزاد انزلی در سال‌های آینده شاهد یک مجموعه توانمند تولیدی و تعمیراتی انواع شناورها در حاشیه دریای صلح و دوستی خزر باشیم.

وی همسایگی در کنار کشورهای حاشیه حوزه خزر را ظرفیت مهمی برای منطقه آزاد انزلی عنوان کرد و یادآور شد: ظرفیت انواع تعمیرات شناورهای تفریحی در منطقه وجود دارد و با توجه به ظرفیت‌های موجود، می‌توان طرح‌هایی برای تولید ثروت و اشتغالزایی در منطقه حاشیه خزر در انزلی اجرایی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز