خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ سنندج مطرح کرد:

برپایی ۲۸۰ پایگاه جشن نیکوکاری در سنندج/ هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۹۸

رئیس کمیته امداد منطقه 2 سنندج گفت: 280 پایگاه ثابت و سیار در جشن نیکوکاری سال جاری در سطح شهرستان سنندج جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر می شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا آرامش، با بیان این مطلب افزود: جشن نیکوکاری باهدف کمک و تأمین نیازهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد همه‌ساله در آستانه سال نو جهت مشارکت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی افزود: شروع این جشن در روز ۱۸ اسفندماه و در سطح مدارس با شعار هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری در جهت تأمین نیازهای دانش آموزان نیازمند و با همکاری سازمان آموزش‌وپرورش، ۱۹ اسفند در سطح معابر شهری و روستایی و در تاریخ ۲۰ اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

آرامش گفت: در جشن نیکوکاری سال جاری ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان سنندج جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر می‌شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر برپایی پایگاه‌های کمک‌های مردمی در سطح شهرستان دیدارهایی نیز به‌صورت حضوری و چهره به چهره با خیران و باهدف جذب کمک‌های آنان در جهت کمک به نیازمندان انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان سنندج با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه سالگرد تأسیس کمیته امداد در ۱۴ اسفند و هفته احسان و نیکوکاری، عنوان کرد: این نهاد برنامه‌های ویژه‌ای به همین مناسبت در جهت ارائه خدمات ویژه به مددجویان تحت حمایت در حوزه‌های مسکن، تأمین جهیزیه، تسهیلات اشتغال، بیمه‌های اجتماعی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه پیش‌بینی کرده است.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۹ هزار نفر و در قالب ۱۳ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد شهرستان سنندج بهره‌مند هستند، افزود: جهت تأمین نیازهای مختلف این مددجویان به مشارکت و همراهی خیران نیازمندیم.

آرامش با اشاره به جمع‌آوری ۶۲۰میلیون‌تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که جشن نیکوکاری سال جاری با مشارکت بیش‌ازپیش خیران همراه باشد.

وی در پایان گفت: بعد از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری با حضور خیران و مسئولان هدایا و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز