خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد زنجان:

کمک‌های مردمی در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۶۱

مدیر کمیته امداد شهر زنجان گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در روزهای ۱۶،۱۷ و ۱۸ مهر ماه برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان, گفت: طبق سنوات گذشته شهروندان کمیته امداد را در یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند همراهی کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان, ابوالفضل عبداللهی, مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان, امروز چهارشنبه(۱۶مهر) با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال نیز طبق سنوات گذشته مراسم، جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

عبدالهی, با اشاره به اینکه مراسم نمادین جشن عاطفه ها امسال در مدرسه شاهد نرگس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم روز شانزدهم مهر ماه، با حضور جمعی از مئسولان برگزار خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه برگزاری جشن عاطفه ها، اضافه کرد: این جشن امسال روزهای ۱۶،۱۷ و ۱۸ مهر ماه برگزار می شود.

این مسئول شعار امسال جشن عاطفه ها را " مهر در انتظار مهر " عنوان کرد و از مردم شهرستان خواست: طبق سنوات گذشته کمیته امداد را در یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند همراهی کنند.

وی در پایان به نحوه توزیع کمک های مردمی جمع آوری شده در این جشن نیز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده این کمک ها در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز