خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

استقرار ۱۲۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۴۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از استقرار یک‌هزار و ۲۰۰ پایگاه به مناسبت جشن عاطفه‌ها در این استان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، گفت: در مراکز نیکوکاری استان زنجان نیز پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها مستقر خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: امسال جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور، با شعار «مهر در انتظار مهر» برگزار خواهد شد، تصریح کرد: امسال هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌هاست.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نحوه برگزاری این جشن در این استان، افزود: روز شانزدهم پایگاه‌های این نهاد در مدارس، روز هفدهم در معابر و میادین و روز هیجدهم مهر ماه نیز در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه دایر خواهد شد.

این مسئول با اشاره به سازمان‌های همکار در برگزاری جشن عاطفه‌ها، بیان کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته صدا و سیما، بسیج مستضعفین استان، اداره‌کل آموزش و پرورش استان، سازمان دانش‌آموزی، انجمن اولیا و مربیان کمیته امداد امام خمینی را در برگزاری این جشن همراهی می‌کنند.

حسنلو با اشاره به اینکه امسال در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های راهبردی این نهاد در بحثاستفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی و همچنین مساجد، جشن عاطفه‌ها با مرکزیت این مکان‌های مقدس برگزار می‌شود، افزود: همچنین در مراکز نیکوکاری استان زنجان نیز پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال در همه مدارس استا، صندوق مربوط به جشن عاطفه‌ها مستقر خواهد بود، بیان کرد: همچنین روز پنج شنبه مصادف با هفدهم مهر ماه نیز پایگاه‌های این نهاد در سطح معابر و میادین پرتردد استان، استقرار خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های قبلی، تعدادی از صندوق‌های صدقه سطح استان نیز برای واریز کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها اختصاص یافته است.

این مسئول همچنین با اشاره به آمادگی دفا‌تر این نهاد در سطح زنجان به منظور دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان تصریح کرد: طبق سنوات گذشته شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ این نهاد نزد بانک ملی نیز جهت واریز کمک‌های نقدی اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها ۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده بود که بر اساس پیش‌بینی مسئولان کمیته امداد احتمال می‌رود در سال جاری میزان کمک‌ها ۱۰۰ درصد افزایش یافته و به ۱۰ میلیارد ریال برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز