خبرگزاری کار ایران

رشیدیان:

عملکرد دستگاه های بحران مدار خراسان رضوی در مدیریت بارندگی‌های اخیر قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۳۶

با حضور استاندار خراسان رضوی جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان تایباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی رضا رشیدیان در این جلسه با بیان این که هنر ستادهای بحران این است که علاوه بر کاهش آلام و مشکلات مردم، این شرایط را تبدیل به فرصت کنند؛ اظهار داشت: عملکرد دستگاه های بحران مدار استان در مدیریت بارندگی های اخیر قابل قبول است.

وی حضور به موقع و موثر تمامی دستگاه های خدمات رسان، امدادی، پلیس و بحران مدار را یکی از نقاط مثبت در بارندگی اخیر برشمرد و افزود: به استثناء فوت دو نفر از هم استانی‌های عزیزمان در شب گذشته که دچار سیل شدند؛ تمامی ادارات با بسیج امکانات، سعی در مدیریت شرایط داشتند.

استاندار خراسان رضوی هوشیاری نیروهای ستاد مدیریت بحران در تخلیه روستاهای در معرض خطر و مدیریت و هدایت مسیرهای ورودی آب را اقدامی شایسته تقدیر دانست.

رشیدیان با بیان این که در سطح استان نیز شرایط به خوبی مدیریت شد؛ تصریح کرد: تنها در 25 موارد مثل سقوط تیر چراغ برق و یا شکسته شدن درختان شاهد قطع برق بودیم که در کوتاهترین زمان این مشکل مرتفع شد.  

وی ادامه داد: قطع برق شب گذشته در باجگیران شهرستان قوچان نیز که به دلیل حجم بالای بارندگی رخ داده بود ظرف مدت یک ساعت و نیم، رفع اشکال شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: از هم استانی های عزیز انتظار می رود که به منظور تامین سلامت و ایمنی خود توصیه های خدمتگزاران خود در پلیس راه، نیروهای امدادی، هلال احمر و سایر دستگاه های بحران مدار را جدی بگیرند.

رشیدیان گفت: متاسفانه علی رغم توصیه‌های راهداری تربت حیدریه مبنی بر عدم تردد در محور و همچنین تامین امکانات رفاهی و اسکان برای مسافران، شاهد واژگونی اتوبوس حامل مسافران بیرجند در اتوبان مشهد بودیم که متاسفانه در این سانحه چهار نفر از هم استانی‌هایمان فوت کردند.

وی خاطر نشان کرد: از روز گذشته در استان و شهرستان ها، ستادهای مدیریت بحران تشکیل و تمامی دستگاه ها از قبیل شهرداری ها، دهیاری ها، نیروی انتظامی، سپاه، دستگاه های خدماتی و اجرایی، و .... از آمادگی کاملی برخوردار بودند و با اقدام به موقع، شرایط زندگی نرمال را برای هم استانی ها فراهم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز