خبرگزاری کار ایران

با تلاش نیروهای انتظامی و اطلاعاتی؛

قاتل رئیس ثبت احوال کهنوج دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۹۸

با تلاش چهار روزه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، قاتل رئیس ثبت احوال شهرستان کهنوج دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، فردی که چهار روز پیش فهیم وزیری رئیس ثبت احوال شهرستان کهنوج را در منزلش به ضرب گلوله به قتل رسانده بود از سوی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی دستگیر شد.

ابوذر عطاپور فرماندار کهنوج در این رابطه گفت: متهم به قتل با تلاش مجموعه شورای تامین کهنوج در این شهرستان شامگاه جمعه دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

وی در خصوص جزئیات حادثه تشریح کرد: ساعت ٢٣ و ٤٥ دقیقه شامگاه دوشنبه هفته گذشته ٢ فرد مسلح ناشناس، سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان کهنوج را در محله وزیری کهنوج در مقابل منزلش با اسحله به قتل رساندند.

این مقام مسئول ادامه داد: قاتل مسلح پس از این اقدام متواری و بلافاصله تلاش برای دستگیری عوامل این جنایت توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شهرستان کهنوج آغاز شد و در این زمینه سه مظنون به قتل دستگیر شدند که در نهایت قاتل به جرم خود اعتراف کرد.

وی با اظهار به اینکه انگیزه قتل مسائل شخصی بوده است و هیچ ربطی به محیط کار مقتول ندارد، خاطرنشان کرد: تلاش شورای امنیت شهرستان کهنوج این بوده است که قاتل در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر شود که بحمدلله این اتفاق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز