خبرگزاری کار ایران

تاج گردون مطرح کرد:

دفاتری که میلیاردی بودجه می‌گیرند اما نه به درد دین می‌خورند نه دنیا/ نمی‌توانند چوب لای چرخه توسعه بگذارند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۷۰۶

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از وجود دفاتری خبر داد که اسم‌شان در قانون بودجه است و سالانه تا 30 میلیارد تومان بودجه دریافت هم می‌کنند اما نه به درد دین می‌خورند، نه به درد دنیا.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلامرضا تاج‌گردون در دیداری با مردم باشت گفت: شاید بگویند این حرف ضد انقلاب‌هاست اما به عنوان مسئول بودجه این کشور باید اعلام کنم یک حاج آقایی یک دفتری دارد که دفتر چه عرض کنم که فقط اسمش در قانون بودجه است و در خانه‌اش نشسته و ۱۰ تا ۳۰ میلیارد تومان می‌گیرد.

وی افزود: باید گفت دستگاه‌های نظارتی اگر هنر دارند آنان را بگیرند که من مجبور نشوم سالانه بیش از هزار میلیارد تومان به موسساتی بدهم که نه به درد دین و نه به درد دنیای ما می‌خورند.

ایران سمبل مقاومت است 

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامیاز عملکرد رئیس جمهور آمریکا انتقاد و اظهارداشت: با بیان اینکه ایران عزیز ما امروز یک سمبل مقاومت در دنیا است که توانسته مقابل اهریمن‌ها ایستادگی کند.

تاج گردون گفت: دولت و رئیس‌جمهور جدید آمریکا که به اصطلاح مردم فرهیخته آمریکا او را انتخاب کرده‌اند، ببینید با چه نوع نگاهی می‌خواهد کشور و مردم خود را اداره کند و خواسته یا ندانسته ایران را قدرتمندترین کشور دنیا مطرح می‌کند و این چنین از یک برنامه و آزمایش موشکی لرزه بر وجودشان افتاده است.

وی با اشاره به اینکه باید همه مردم و مسئولان قدر ایران را دانست و یادآورشد: همواره در تمام مذاکرات با حسن‌نیت اعلام کرده‌ایم دنبال بمب اتم نیستیم و اجازه هم نخواهیم داد، توان علمی‌مان تحت‌الشعاع قرار بگیرد و توان موشکی خود و توسعه آن را با هیچ چیزی عوض نخواهیم کرد و ما پای آنچه حقمان است ایستاده‌ایم.

افزایش دریافتی خانواده های تحت نهادهای حمایتی تا 200 هزارتومان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از افزایش بودجه خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در سال آینده خبرداد.

تاج‌گردون گفت: خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی دریافتی ناچیزی داشتند(ماهی ۷۰ هزار تومان) که دولت را تشویق کردیم از سال آینده این مبلغ را به 200 هزار تومان برساند و هر چند عدد بزرگی نیست اما باز برای این عزیزان با ارزش است.

وی افزود: 2 میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته در کشور داریم که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آن زیر 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرند که این بازنشسته‌های عزیز در شب عید شرمنده نوه‌هایشان به خاطر دریافتی ناچیزشان هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باجلساتی که با دولت برگزار کردیم قرار است حقوق آنان همسان شود تا به شرایط مطلوب‌تری برسد.

تاج گردون در بخش هایی از سخنان به اعتبارات استانی و شهرستانی پرداخت و قول داد که باتمام توان مشکلات زیرساختی توسعه ای در حوزه انتخابیه خود را حل کند.

وی گفت:  ما اگر به شهرهای کوچک و روستاها نرسیم و اشتغال و توسعه فراهم نکنیم شاهد حاشیه نشینی در اطراف شهرهای بزرگ خواهیم بود و امروز نیز حاشیه‌نشینی شهرهایی مثل گچساران و یاسوج به همین دلیل است که به روستاها امکانات ندادیم تا شاهد مهاجرت آنان به شهرها نباشیم.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: روزی پیچاب حدود شش هزار نفر جمعیت داشت اما به دلیل نبود امکانات امروز خالی از سکنه است و ما با وجود مخالفت برخی‌ها که این منطقه توجیه اقتصادی ندارد، درخواست برق‌رسانی و جاده دادیم تا شاهد برگشت و احیای این منطقه باشیم.

کج سلیقه‌ها بدانند نمی‌توانند چوب لای چرخه توسعه بگذارند 

تاج گردون گفت: عده‌ای کج سلیقه چوب لای چرخ توسعه می‌گذارند که تاج‌گردون را زمین بزنند و جلوی او را بگیرند اما به آنها می‌گوییم اگر  فکر می‌کنید، می‌توانید جلوی خدمت تاج‌گردون را بگیرد، اشتباه می‌کنید.

وی افزود: هفته یک روز را برای ملاقات با سرمایه‌گذاران اختصاص می‌دهم و از شما می‌خواهم که اجازه دهید وقتم را به کسانی دهم که مشکلات مردم را برطرف کنند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های ورزشی باشت تخصیص یافته امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت پروژه‌های ورزشی باشیم.

وی افزود: تا چند ماه دیگر بانوان شهرستان باشت دارای یک استخر اختصاصی خواهند شد و در گچساران و بهمئی نیز این استخر ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز