خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

تعطیلی تمام مدارس گیلان در روز شنبه/ اعزام تیم های مدیریت بحران به سراسر استان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۳۹۰

استاندار گیلان گفت: تمام مقاطع تحصیلی مدارس سراسر استان روز شنبه به علت یخبندان و شدت برودت هوا تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در ستاد هماهنگی مدیریت بحران که هر کدام از معاونین استاندار ، مدیران دستگاه های اجرایی ، شهردار رشت و شهرداران مناطق پنج گانه این شهر به ارائه گزارش پرداختند، گفت: بارش بیش از ۷۰ سانتی متر برف در مدت ۱۲ ساعت مشکلاتی برای مردم به وجود آورد.

 نجفی گفت : مجموعه مدیرت شهری تلاش کنند تا محورهای اصلی با بکارگیری ماشین آلات برف روبی  بصورت کامل بازگشایی شوند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد : علاوه بر رشت شهرستان های دیگر در شرق گیلان نیز با مشکلاتی مواجه شدند که گروهای مدیریت بحران از سوی استانداری به آن مناطق اعزام شدند .

نجفی افزود : آسیب شناسی و ارزیابی در خصوص نحوه ی عملکرد دستگاه ها پس از پایان مشکلات انجام می شود .

وی با اشاره به گفتگوی تلفنی با وزیر نیرو گفت : با توجه به اعزام گروه های امدادی از سایر استان ها و بازگشایی مسیر راه ها باید برق مشترکان باقی مانده وصل شود .

نجفی با اشاره به کمک دهیاران در روستاهها که برای برف روبی و حل مشکلات کمک کردند گفت : همیاری مردم به ما کمک می کند و دهیاران پتانسیل خوبی دارند .

 

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه ۲۲ میلیون متر مکعب گاز در گیلان مصرف شد گفت : با توجه به برودت هوا در روز جمعه انتظار می رود مصرف افزایش یابد که زنگ هشدار را به صدا خواهد آورد .

استاندار گیلان گفت : باید صرفه جویی ها در مصرف گاز را افزایش دهیم .

وی گفت : همچنین تمام مقاطع تحصیلی مدارس سراسر استان روز شنبه به علت یخبندان ، شدت برودت هوا و صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل است.

استاندار خاطر نشان کرد : پلیس راه نهایت سختگیری را برای خودروهایی که بدون زنجیر چرخ در محورهای برف گیر حرکت می کنند به خرج دهد ، چون ورود این خودروها موجب مختل شدن آمد و شد و بروز مشکلات برای مردم می شود .

 نجفی با اشاره به گزارشات دانشگاه علوم پزشکی و نهاد های مسئول گفت : خوشبختانه در بیمارستان ها به علت قطعی برق و یا عدم خدمات رسانی دستگاههای مسئول فوتی نداشتیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز