خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آستارا:

در انقلاب اسلامی جایی برای کاخ نشینیان نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۳۴

امام جمعه آستارا گفت: سه عامل را از عوامل اصلی و مهم پیشبرد این حکومت بر شمرد و خاطر نشان کرد: اولین عاملی که موجب پیشرفت و پیشبرد حکومت اسلامی مان می باشد، حفظ تعهد مردم به اسلام است .

به گزارش خبرنگار ایلنا ازآستارا، در اولین روز از ایام الله دهه فجر، مسئولان این شهرستان به دیدار امام جمعه رفتند.

حجت الاسلام کاظم حافظ‌نیا در این دیدار با یادآوری مجاهدت‌های مردم ایران در به ثمر رساندن انقلاب گفت: انقلاب ما دنیا را تکان داد و مردم در روز پیروزی انقلاب نشان دادند که با دست‌های خالی ولی با اتحاد و همدلی می‌توان بر توپ و تانک و مسلسل پیروز شد و بر خصم زبون غلبه کرد.

او تصریح گفت: تا 12 بهمن 57 مردم ایران بواسطه حضور طاغوت و طاغوتیان در عذاب و اذیت بودند، اما با پیروزی انقلاب در 22 بهمن همین مردم صفحه جدیدی در تاریخ ایران و جهان گشودند که برای همیشه باز خواهد ماند.

امام جمعه آستارا با اشاره به این که هدف از این انقلاب تنها تشکیل یک حکومت معمولی نبود که بعد از چند صباحی جای خود را به حکومت دیگری بدهد، افزود: هدف از این انقلاب تشکیل یک حکومت اسلامی و اتصال آن به حکومت جهانی مهدی(عج) موعود است.

او سه عامل را از عوامل اصلی و مهم پیشبرد این حکومت بر شمرد و خاطر نشان کرد: اولین عاملی که موجب پیشرفت و پیشبرد حکومت اسلامی‌مان می باشد، حفظ تعهد مردم به اسلام است و تا زمانی که نزد مردم ما این تعهد به اسلام باقی است، انقلاب ما هم پاینده خواهد ماند و در واقع انقلاب ما با اسلامی بودن معنا پیدا می کند.

حافظ نیا حضور رهبری دینی و ولایت فقیه در صدر و مراجع و رهبران دینی در سطح جامعه و نیز حضور مداوم و مستمر مردم در صحنه‌ها را از دیگر عوامل پیشرفت و تداوم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در کنار تمامی این عوامل، همه ما مسئول هستیم تا مردم همیشه در صحنه باقی بمانند و پشتیبانی خود را از این انقلاب دریغ نکنند و ما مسئولان نباید کاری کنیم که موجب شود خدای نکرده مردم صحنه‌های انقلاب را خالی کنند.

وی با اشاره به لزوم تعهد و تخصص و تدین نزد مسئولان گفت: از نظر ما تعهد و تدین و تخصص، لازمه یک مدیر نمونه اسلامی است و اگر مسئولی احساس می‌کند که این سه شرط را ندارد، خودش کنار برود و جای خود را به کسی بدهد که واجد آن شرایط است.

وی همچنین با اشاره به وجود حقوق‌های نجومی گفت: مدیران باید ساده زیست باشند و به هیچ وجه به سمت تجمل گرایی نروند، چرا که این انقلاب را کوخ نشینان کردند و در این انقلاب جایی و مجالی برای کاخ نشینان نیست و ما هر زمان به سمت تجمل گرایی رفته ایم به این انقلاب ضربه زده ایم و اگر در حکومت اسلامی حقوق های نجومی صحت داشته باشد، پس انقلاب ما در جایی دارای مشکل است.

امام جمعه شهرستان آستارا گفت: وجود سلایق مختلف نزد جناح‌ها در یک جامعه نشانگر پویایی آن جامعه است و نمی‌شود که همه یک جور فکر کنند، ولی در مشترکاتمان که همانا قانون اساسی و ولایت فقیه می باشد، همه باید همدل و همنوا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز