خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وامنیتی استانداری مازندران:

ولایت پذیری مردم عامل موفقیت در برابر دشمنان بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۳۳

معاون سیاسی وامنیتی استانداری مازندران ، گفت: ولایت پذیری مردم در دوران دفاع مقدس به خوبی مشخص شد ومردم در کنار ولایت فقیه در برابر همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کردند وموفق شدند در برابر همه بدخواهان نظام پیروز شوند.

به گزارش ایلنا،علیرضا یونسی دردیدارفرماندهان نیروهای مسلح استان  با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران  ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و هفته دفاع مقدس ، اظهار داشت: ایران اسلامی با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اکنون با هدایت رهبری در نگارستان امنیت به سر می برد.

وی افزود: انسان از باطن خودش به گونه ای آفریده شده که همواره به دنبال جامعه آرمانی و به دور از ناپاکی و رذیلت است و این خصیصه با جان و فطرت آدمی عجین است تا به رشد و تعالی برسد.
 
معاون سیاسی وامنیتی استانداری مازندران ، گفت: امام راحل در شرایطی که ایران اسلامی دچار ظلم شده بوده مردم را برعلیه ظالمان بسیج کرد و مردم نیز به برای رسیدن به یک جامعه آرمانی و به دور از کفر و ستم به ایشان لبیک گفتند.
 
یونسی با بیان اینکه مردم با دست خالی بزرگترین قدرت دست نشانده منطقه خاورمیانه یعنی حکومت شاهنشاهی را سرنگون کردند، افزود: در تاریخ هیچ ملتی نشان نداده است که چند حکومت بر علیه یک ملت و حکومت به پا خیزند در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران بدون اتکا به شرق و غرب توانست پیروز شود.
 
وی ، ادامه داد: ولایت پذیری مردم در دوران دفاع مقدس به خوبی مشخص شدومردم در کنار ولایت فقیه در برابر همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کردند وموفق شدند در برابر همه بدخواهان نظام پیروز شوند.
 
یونسی ، افزود: باید تلاش کنیم تا کشور به سمت تعالی پیش رفته و قله های علمی یکی پس از دیگری فتح کند و برای این کار نیز لازم است تا وحدت در میان مردم مستولی شود .
 
معاون سیاسی وامنیتی استانداری مازندران ، گفت: تاریخ دفاع مقدس نشان داده است که همه ی ما باید برای خدا کار کنیم و تحت زعامت رهبری و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز