خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزار شد؛

نشست رؤسای کمیته‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۳۱

برنامه‌ریزی در طول سال، برای بزرگداشت دوران دفاع مقدس در انتقال ارزش های آن تاثیر گذار است.

نشست رؤسای کمیته‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در استانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور در این نشست انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای بقای فرهنگی جامعه و سلامتی و نشاط آن را حیاتی دانست.

وی افزود: پس از پایان هفته دفاع مقدس نشست‌های بزرگداشت این دوران به منظور انتقال صحیح این میراثماندگار ادامه می‌یابد.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: باید در طول سال برای بزرگداشت دوران دفاع مقدس برنامه ریزی منسجم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید در کنار استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی از حضور نیروهای مردمی بیشتر بهره برد، گفت: ضمن اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها با تأکید استاندار گیلان موظفند ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به بهترین شکل اجرا کنند و در طراحی این برنامه‌ها باید از فرصت حضور مردم به بهترین شکل ممکن بهره برد.

معاون استاندار گیلان همچنین بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و فضا سازی‌های هوشمندانه در طراحی‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را در انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس بسیار مؤثر دانست.

مدیرکل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه تاکنون اجرای ۱۵۷۰ برنامه از سوی کمیته‌های بزرگداشت هفتهٔ دفاع مقدس استان اعلام شده است گفت: این برنامه‌ها در قالب ۱۴ گروه موضوعی تقسیم بندی شده است.

رسول جلایی با بیان اینکه ۲۹ برنامه در هفته دفاع مقدس به صورت شاخص برگزار می‌شود، گفت: حضور در گلزار شهداء و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نمایشگاه دفاع مقدس، تئاترهای خیابانی، رونمای از ۱۱ عنوان کتاب، رژه نیروهای مسلح و تولیدات صدا و سیما از جمله این برنامه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز