خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر قرچک خبر داد:

تشکیل کمیته‌های 14 گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان قرچک

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۹۴

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان قرچک از تشکیل 14 کمیته با مسئولیت ادارات و نهادهای مربوطه خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، حسین ابویسانی با اشاره به اهمیت دهه فجر به عنوان ریشه تمامی مناسبت‌های انقلاب گفت: ستاد دهه فجر شهرستان قرچک با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه، مسعود مرسلپور فرماندار و دیگر اعضا در محل ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد و طی آن 14 کمیته با مسئولیت ادارات و نهادهای شهرستان مشخص شد .

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر در آستانه انتخابات اسفندماه، بر اهمیت این ایام خواهد افزود .

وی گفت: باید همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، روزهای خوش انقلاب را مرور کرده و یاد شهیدان را گرامی بداریم چراکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب است .

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان قرچک در ادامه مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان قرچک با اعضای کمیته به شرح زیر معرفی کرد .

کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی فرمانداری، شهرداری و عضویت کلیه روابط عمومی های ادارات و خبرنگاران .

کمیته ایثارگران با مسئولیت آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و عضویت سپاه .

کمیته فرهنگیان و دانش آموزی با مسئولیت مهدی نیکبخت رئیس اداره آموزش و پرورش و عضویت اداره ورزش و جوانان قرچک .

کمیته ورزشی با مسئولیت محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان و عضویت اداره آموزش و پرورش، سپاه، بسیج اصناف، شهرداری و شورای اسلامی شهر و تربیت بدنی دانشگاه آزاد و پیام نور .

کمیته مساجد و تشکلهای اسلامی با مسئولیت حجت الاسلام زوبین رئیس اداره تبلیغات اسلامی و عضویت دفتر امام جمعه، ائمه جماعات و پایگاههای بسیج .

کمیته زنان و خانواده با مسئولیت خانم منیر لطیفی مهر مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری و عضویت بسیج خواهران و تشکل های خواهران در ادارات .

کمیته اصناف با مسئولیت سعید محمدی پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک با عضویت اتاق اصناف، اتحادیه های قرچک و عضویت بسیج اصناف قرچک .

کمیته کارگری با مسئولیت قشقایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضویت خانه کارگر و همکاری کلیه کارخانجات .

کمیته انتظامی و امنیتی با مسئولیت سرهنگ علی قرائی فرماندهی انتظامی شهرستان و عضویت کلانتری ها، بسیج و اداره راهنمایی و رانندگی .

کمیته دانشجویی با مسئولیت معاونت فرهنگی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور با عضویت بسیج دانشجویی و اداره کتابخانه های عمومی قرچک .

کمیته کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرچک و همکاری اداره کتابخانه های عمومی قرچک .

کمیته روستایی با مسئولیت حسین عباسی بخشدار مرکزی قرچک و عضویت دهیاری ها .

کمیته فضا سازی و تزئینات شهری و روستایی با مسئولیت مهدی پازوکی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک و عضویت روابط عمومی بخشداری، ادارات و نهادها .

کمیته مالی با مسئولیت حجت اله موسوی شهردار و عضویت فرمانداری، اتاق اصناف و دفتر امام جمعه

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز