خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

رویای افزایش سرانه مصرف شیر با همکاری دستگاه‌های مسئول ممکن است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۷۰

70 درصد بیماری‌ها ناشی از سبک زندگی و هرم غذایی نامناسب است و متاسفانه در سالهای گذشته پس از قطع یارانه شیر، شاهد کاهش مصرف شیر بوده‌ایم.

مدیرعامل صنایع شیر پگاه گیلان در حاشیه همایش تخصصی نقش فرآورده‌های شیری فراسودمند در ارتقای سطح سلامت جامعه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت؛ گفت: ایفای نقش در برگزاری چنین همایش ارزشمندی که برای نخستین بار در استان گیلان با شعار ارتقای سطح سلامت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، معاونت غذا و دارو و انجمن مدیران کنترل کیفیت استان گیلان برگزار می‌شود، یک افتخار برای مجموعه صنایع شیر ایران است.

ناصر اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: ضمن ابراز امیدواری پیرامون برگزاری سلسله همایش‌های ارتقای سطح سلامت در سطح کشور، نقش شیر در سلامت انسان بر هیچکدام از ما پوشیده نیست، اما در این همایش می‌خواهیم این اثربخشی را سودمندتر کنیم.

وی افزود: 70 درصد بیماری‌ها ناشی از سبک زندگی و هرم غذایی نامناسب است و متاسفانه در سالهای گذشته پس از قطع یارانه شیر، شاهد کاهش مصرف شیر بوده‌ایم.

اسلامی با بیان اینکه فراسودمندسازی محصولات لبنی یکی از راهکارهای مهم در ارتقای سطح سلامت جامعه است، افزود: رویای شیرین افزایش سرانه مصرف شیر تنها با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه تحقق می‌یابد تا بتوانیم مواد مغذی مورد نیاز بدن را از این طریق تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه گیلان خواستار همکاری و همراهی اقشار دانشگاهی، فرهیختگان و اصحاب رسانه در زمینه فرهنگسازی مصرف فرآورده‌های شیری فراسودمند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز