خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش مطرح کرد:

هدف شرکت تعاونی توسعه عمرانی بهره‌مندی عمومی از سرمایه‌های کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۶۷۰

فرماندار تالش گفت: هدف از تشکیل تعاونی توسعه عمرانی را بهره مندی عمومی مردم از سرمایه های کشور عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، امروز جلسه شرکت تعاونی توسعه عمرانی شهرستان به ریاست مهدوی فرماندار و مدیرکل تعاون ، کار وامور اجتماعی استان گیلان و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد .

فرماندار تالش و با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هیات موسس به منظور آماده سازی مقدمات تشکیل شرکت تعاونی گفت: هدف از تشکیل این تعاونی رفع تبعیض، جلوگیری از به وجود آمدن رانت خواری و بهره مندی عمومی مردم از سرمایه های کشور است و امید داریم در سال اقتصاد مقاومتی بتوان با تاسیس این شرکت تعاونی از ظرفیت‌های شهرستان به نفع مردم استفاده کرد.

مهدوی از مدیران، معتمدین و اعضای شوراهای حاضر خواست با اطلاع رسانی مناسب و تشریح جزئیات مربوطه برای شهروندان زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف را در این کار بزرگ فراهم کنند و خاطرنشان کرد: بهترین روش برای نهادینه کردن حضور مردم در بدنه اقتصاد و فعالیت های اقتصادی، مشارکت ایشان در شرکت تعاونی توسعه شهرستان است.

فرماندار تالش تبدیل فعالیت‌های خرد به کلان را از جمله مزیت‌های این نوع از شرکت‌ها ذکر کرد که برکات زیادی در سطح جامعه دارد.

مهدوی از عضویت ۳۳۱ تن در حال حاضر در شهرستان تالش خبر داد و افزود : این افراد مبلغ ۶۲ میلیون تومان را در ابتدای کار به عنوان مبالغ خرید سهام واریز کرده اند.

فرماندار تالش همچنین به تمامی شهرداران تاکید کرد که تعدادی از کارکنان خود را در این شرکت‌ها عضو کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز