خبرگزاری کار ایران

امیر رضا خادم خبرداد:

هیچ پروژه ورزشی در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی نشد/ اعتبارات وزارت ورزش ناکافی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۰۵۳

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ناکافی بودن اعتبارات، گفت: بدلیل کمبود اعتبارات، هیچ پروژه ورزشی در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی نشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، امیررضا خادم در آیین تودیع و معارفه مدیرکل‌های جدید و قدیم ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: برای تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه کاره کشور به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با تشریح ناکافی بودن اعتبارات وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی در کشور، اظهار داشت: ناکافی بودن اعتبارات برای اجرای طرح جدید یا تکمیل طرح‌های گذشته سبب شد تا هیچ پروژه ای در دولت تدبیر و امید در سه ساله گذشته کلنگ زنی نشود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی در کشور به هشت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که متاسفانه باتوجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، تخصیص این اعتبار امکان پذیر نیست.

خادم، مهمترین راهکار برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور را تعامل و مشارکت با بخش خصوصی برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به ورزش بانوان را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: در بازی‌های آسیایی تعداد بانوان شرکت کننده نسبت به آقایان بیشتر و مدال‌هایی که کسب کردند نیز تقریبا به اندازه آنها بود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان به کمی امکانات ورزشی بانوان اشاره و یادآورشد: با وجود امکانات بسیار محدود بانوان در کشور، اماورزش بانوان به خوبی رشد کرده و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌‎اند.

خادم بر توجه و حمایت از حوزه بانوان تاکید و تصریح کرد: حوزه جوانان و فعال کردن سمن‌های ورزشی نیز از دیگر موارد مهمی است که باید مدیرکل جدید به آنها توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت سمن های ورزشی نیز بهره های لازم برده شود و از توانمندی‌های این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کرد.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کمی اعتبارات و امکانات ورزشی از یکسو و مدیریت در استان های محروم از سوی دیگر، اظهارداشت: اگر مدیری در استانی با امکانات محدود خدمت کند و بتواند با وجود کمی امکانات کارهای بزرگ و شاخص انجام دهد، توانمند است.

خادم،تعامل با مدیران ارشد و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی را یکی از راه‌های موثر در توسعه دانست و گفت: مدیر جدید ورزش و جوانان استان باید بتواند با ایجاد تعامل مطلوب و کاربردی با مسوولان ارشد زمینه همکاری و توسعه ورزش استان را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز