خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد عتبات عالیات دانشگاه‌های گیلان خبر داد:

شش کاروان سهمیه گیلان برای اعزام به عتبات عالیات / آغاز ثبت نام اعزام دانشگاهیان گیلان به کربلا

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۰۴۷

مسئول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های استان گیلان گفت: سهمیه گیلان برای اعزام به عتبات عالیات، شش کاروان و هر کاروان 38 نفر در نظر گرفته شده که چهار سفر هوایی و دو سفر نیز زمینی است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام و المسلمین امیر چهری افزود: ثبت نام از دانشگاهیان گیلان برای اعزام به عتبات عالیات از 21 آذر آغاز شده و تا اول دی ادامه دارد.

مسئول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه های استان گیلان با بیان این که دانشگاهیان دانشگاه های استان گیلان شامل اساتید، دانشجویان و کارمندان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند، بیان کرد: علاقمندان برای ثبت نام بایستی به سایت www.labbayk.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین چهری در رابطه با تاریخ اعزام ها برای دانشگاهیان استان گیلان تصریح کرد: چهار سفر هوایی در تاریخ های 6 و 13 بهمن، 18 اسفند و نهم فروردین 96 و دو سفر زمینی نیز 20 و 27 فروردین سال آینده انجام می گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان بیان داشت: سهمیه گیلان برای اعزام به عتبات عالیات، شش کاروان هر کاروان 38 نفر در نظر گرفته شده که چهار سفر هوایی و دو سفر نیز زمینی است.

وی با بیان این که نوع سفر هوایی یا زمینی بستگی به ثبت نام کنندگان دارد، اضافه کرد: سفر هوایی دانشگاهیان به عتبات عالیات هفت روز و سفر زمینی 9 روز در نظر گرفته شده است.

چهری به برنامه های مختلف برای دانشگاهیان در این سفر معنوی اشاره و خاطر نشان کرد: در کنار اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ، اهدای بسته فرهنگی از جمله کتاب های ویژه عتبات عالیات، سی دی و مفاتیح درنظر گرفته شده و دو همایش شامل پس از سفر و بعد از سفر نیز برای زائران برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: فرهنگ زیارت یک فرهنگ متعالی در جامعه به شمار می رود و زیارت به عنوان یک فرهنگ، انسان را از تعلقات خود رهایی می بخشد و توسل را پررنگ تر می کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا در دانشگاه حضرت اباعبدالله حسین (ع) درس عشق بیاموزیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز