خبرگزاری کار ایران

مدیرکل توسعه روستایی استانداری کرمانشاه مطرح کرد:

خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها نمایان است/توسعه روستاها زیربنای توسعه کشور است

مدیرکل توسعه روستایی استانداری کرمانشاه در جمع روستاییان شهرستان روانسر این قشر زحمتکش و تولید کننده از جامعه را سرمایه‌های نظام خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، علی گروسی با اشاره به اینکه حامل پیام سلام استاندار برای روستائیان باصفا، سخت‌کوش و مجاهد است، اظهارداشت: دولت تدبیر و امید یک نگاه ویژه به روستاها دارد و معتقد است توسعه روستاها زیربنای توسعه ملی است.
 
گروسی در ادامه به طرح بزرگ گازرسانی به روستاها اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید تمامی روستاهای بالای بیست خانوار تا سال آینده از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
 
وی اعلام کرد: نگاه مدیریت به روستاها نگاه معیشت محور است و به دنبال ایجاد اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در روستاهاست.
 
 این مدیر حوزه روستایی همچنین از اجرایی شدن تفاهم نامه‌هایی در راستای رونق اقتصادی و اشتغال زایی در روستاهای استان خبر داد.
 
در این بازدید که تا پاسی از شب به طول انجامید، روستائیان به بیان مشکالات و ارایه دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری نیز با اشاره به جدیت مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات روستاییان، از تلاش‌ها و کارهای در دست اقدام به منظور حل این مشکلات سخن گفت.

کد خبر : ۴۳۴۳۹۸