خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

انعقاد 26 قرارداد با سرمایه‌گذاران جدید در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۶۵۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از انعقاد قرارداد با 26 سرمایه‌گذار جدید در شهرک‌های صنعتی استان، در شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید مصطفی موسوی گفت: استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی دارای مزیت‌های فراوانی شامل عدم نیاز به دریافت مجوزهای جداگانه از ادارات مختلف، مستثنی بودن از قانون شهرداری‌ها و پرداخت نقد و اقساط هزینه‌های انتفاع از تأسیسات است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری به دلیل استفاده از خدمات مشترک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را یکی از مهم‌ترین دلایل رغبت سرمایه‌گذاران دانست و افزود: هزینه‌های بالای تأمین زیرساخت ازجمله آب، برق، گاز، مخابرات و تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی برای واحدهای تولیدی به حداقل ممکن می‌رسد.

موسوی اظهار داشت: در شش‌ماهه نخست سال جاری با 26 سرمایه‌گذار جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قرارداد منعقدشده است.

وی تصریح کرد: با انعقاد این 26 قرارداد 3210 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاری می‌شود که با بهره‌برداری از این واحدها، برای 739 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: قراردادهای منعقدشده درزمینه صنایع غذایی، کانی غیرفلزی، فلزی، شیمیایی، سلولزی و برق الکترونیک است.

موسوی ادامه داد: در سالی که به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده، اقدامات مناسبی برای تقویت بخش تولید از سوی دولت و با حمایت بانک‌ها انجام‌شده که مهم‌ترین این اقدامات، ارائه تسهیلات در قالب بسته رونق تولید و همچنین اعطای مشوقات از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز