خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران به ایلنا خبر داد:

رفع کامل قطعی گاز خانگی مازنی ها؛ تا عصر امروز / تا سال آینده تامین گاز استان مازندران پایدار می شود

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: امروز تمامی نانوایی های سه شهر در مدار سرویس قرار گرفتند و گازهای خانگی هم در حال وصل شدن هستند و تا غروب گاز همه منازل شهرهای بابل و آمل به طور کامل وصل می شود.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اعلام اینکه فشار گاز سه شهر آمل، بابل و بابلسر در استان مازندران از ساعت 5 صبح امروز نرمال شده است، گفت: به دلیل برودت شدید هوا و افت فشار، گاز 70 درصد شهر بابل و روستاهای اطراف، 60 درصد از آمل و 25 درصد بابلسر قطع شده بود که ما با هماهنگی شرکت گاز ایران و شرکت گاز استان های مازندران و گیلان تمام صنایع پرمصرف را از مدار خارج کرده و توانستیم گاز بخش خانگی را تامین کنیم.

 وی با اشاره به نرمال شدن فشار گاز افزود: امروز تمامی نانوایی های سه شهر در مدار سرویس قرار گرفتند و گازهای خانگی هم در حال وصل شدن هستند و تا غروب گاز همه منازل شهرهای بابل و آمل به طور کامل وصل می شود.

ابراهیم زاده تصریح کرد: شرکت گاز در حال حاضر پروژه خط 42 اینچ تقویت فشار گاز را از دامغان به کیاسر و ساری پیش بینی کرده که تاکنون 1000 میلیارد تومان هزینه شده و 60 درصد کار انجام شده که تا سال آینده به بهره برداری می رسد و گاز استان پایدار می شود.

وی یادآور شد: باید در نظر داشته باشیم که ممکن است مشکل باشد دستگاه های  CGS مادر دچار مشکل شود اما باید این آمادگی و فرهنگ در مردم و صنایع و همچنین نانوایی ها وجود داشته باشد که از سوخت دوم استفاده کنند تا مشکل فنی برطرف شود.

کد خبر : ۴۳۱۹۳۷