خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

در اجرای این پروژه‌ها اگر اعتباری نباشد مطمئنا طرحی اجرایی نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۹۹

مردم در زمینه توزیع بودجه و به حساب و کتاب این پروژه‌ها آگاهی ندارند و این مسئولان هستند که با عملکرد خود موجب رفاه آنها می‌شوند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی آمل و لاریجان از اعزام ۷۰دستگاه لودر و گلیدر برای آغاز عملیات اجرایی پروژه مترو آمل به تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا صبح امروز در افتتاحیه پروژه گازرسانی ۱۰روستای بخش دشت‌سر آمل در جمع اهالی روستای وسطی‌کلا اصل پروژه‌های عمرانی را تخصیص اعتبار و بودجه بیان کرد و گفت: در اجرای این پروژه‌ها اگر اعتباری نباشد مطمئنا طرحی اجرایی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه عدم اجرایی برخی از پروژه‌های عمرانی نیز به کم‌کاری مسئولان برمی‌گردد، افزود: مردم در زمینه توزیع بودجه و به حساب و کتاب این پروژه‌ها آگاهی ندارند و این مسئولان هستند که با عملکرد خود موجب رفاه آنها می‌شوند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه در آن زمان بودجه برای گازرسانی روستاهای این استان جوابگو نبوده است، اظهار داشت: در کمیسیون سال ۸۹ قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی به صورت وام از سوی شرکت‌های دولتی مطرح شد که با توجه به سود آن مورد موافقت شرکت گاز ایران و مازندران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از دوندگی‌ها و رایزنی‌های بسیار برای عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به شهرستان‌های مازندران وام‌هایی از سوی بانک مرکزی و ملی دریافت شد، تصریح کرد: این تلاش موجب رضایت‌مندی برخی دیگر از نمایندگان این استان شده به طوری‌که نتیجه این رایزنی‌ را با رضایت و خرسندی اعلام کردند.

یوسفیان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه عظیم متروی آمل به تهران اذعان داشت: با توجه به اهمیت این پروژه و ردیف بودجه آن اعلام کردیم تا زمانی که ۳۰۰متر از خط ریل‌گذاری متروی آمل به تهران انجام نشود، کلنگ آن بر زمین نخواهد خورد.

عضو کمیسیون مفاسد اقتصادی در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هم‌اکنون ۷۰دستگاه لودر و گلیدر به سمت شهرستان آمل اعزام شده است، بیان داشت: اجرای این طرح برای استان مازندران به لحاظ گردشگری و اقتصادی در سطح بالایی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه‌های گازرسانی روستاها نیز با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی تحقق یافته است، تصریح کرد: شهرستان آمل با گذشت کمتر از ۲۰ماه بسیاری از روستاها آن گازدار شدند.

یوسفیان با ابراز عدم رضایت از واردات برنج به کشور یادآور شد: با توجه به تولید سالانه ۲میلیون تن برنج در استان‌های شمالی کشور باید نسبت به واردات برنج تجدید نظر صورت گیرد.

این مسئول اجرای پروژهای عمرانی در روستاها برای رفاه حال روستائیان را از وظایف مسئولان بیان و مطرح کرد: تاکنون با همت این مدیران برای روستای وسطی‌کلا سالن ورزشی با تامین یک‌میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان، مدرسه و چاه آب‌رسانی فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز