خبرگزاری کار ایران

سومین جلسه کارگروه صنعت،معدن و تجارت پدافند غیر عامل در ارومیه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۱۰۷

سومین جلسه کارگروه صنعت ،معدن و تجارت پدافند غیر عامل استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، سیاوش سلیمانپور جانشین معاون امور بازرگانی درپدافند غیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در سومین جلسه کارگروه پدافند غیرعامل اظهار داشت: باید اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ارومیه نسبت به نیاز سنجی دوره های آموزشی تخصصی در بحث پدافند غیر عامل برای واحدهای تولیدی  صنعتی، معدنی و بازرگانی اقدام و نتایج برای طرح در جلسات آتی به دبیر خانه کارگروه ارائه کند.

وی تصریح کرد: باید معاون نظارت و بازرسی سازمان نیز نتایج بازرسی های مشترک در حال انجام با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از نانوائی های سطح استان را به همراه مسائل و مشکلات آنها به ویژه در زمینه دو گانه سوز کردن به دبیرخانه کارگروه اعلام تا جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی به اداره کل پدافند غیر عامل استان ارسال شود.

 به گفته وی، به منظور پیشگیری و انجام اقدامات لازم در زمان مناسب و به موقع مقرر است که اعضای کارگروه موارد مرتبط با موضوع پدافند غیر عامل مربوط به دستگاه یا سازمان متبوع خود را  برای طرح در جلسات آینده و اعلام به اداره کل پدافند غیر عامل به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند.

 سلیمانپور افزود: در این جلسه مقرر شد که به منظور شناخت دقیق اعضای کارگروه در جلسات آینده، مواردی از شرح وظایف کارگروه صنعت معدن و تجارت در دستور کار جلسه قرار گرفته تا هر یک از اعضا ضمن شناخت کافی از وظایف مربوطه، نسبت به انجام مناسب و به موقع آنها اقدام کنند.

جانشین معاون امور بازرگانی درپدافند غیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: با توجه به اعلام آمادگی نماینده سپاه شهدای استان مبنی بر عقد قرارداد با دستگاه های دولتی و غیر دولتی در ارتباط با موضوعات پدافند غیر عامل از جمله امنیت اطلاعات و بحث های سایبری و غیره، دستگاه های عضو کارگروه می توانند با هماهنگی اداره کل پدافند غیر عامل استان نسبت به انجام امر مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز